שחקני בני הרצליה מודים לקהל לאחר הניצחון בחצי גמר פלייאוף על מכבי תל אביב, צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ההישג האדיר של בני הרצליה: "אנחנו מצפים לסדרת הגמר כדי לעשות היסטוריה"

תוך תצוגת כדורסל ענקית הביסה בני הרצליה בהיכל נוקיה את מכבי תל אביב וניצחה אותה 1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. המטרה: אליפות. אורן אהרוני: יש לי הערכה גדולה לשחקנים שבאים, עובדים קשה ומשחקים ביחד"

פורסם בתאריך: 2.6.22 14:40

תדהמה בהיכל. בני הרצליה הביסה אמש (ד') את מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים 94:76 לאחר תצוגה עילאית, וחתמה את הסדרה בחצי גמר הפלייאוף ב-2:1. בזאת, הבטיחה בני הרצליה, מחזיקת הגביע כזכור, את ההעפלה לגמר הפלייאוף של ליגת ווינר סל (הטוב משלושה – 6.6, 9.6, 12.6). לראשונה אי פעם, הצהובים מת"א מפסידים סדרת פלייאוף של הטוב משלושה משחקים ויסיימו את העונה המאכזבת ללא אף תואר משמעותי.

חניכיו של אורן אהרוני שמרו על קור רוח לכל אורך 40 דקות הכדורסל והציגו התקפה מאוזנת, כשהם גוברים בכל הפרמטרים על המארחים בצהוב. 50% ל-2 נקודות, 42 כדורים חוזרים, 30% לשלוש ו-86% מקו העונשין מספרים את סיפור המשחק. המצטיין בשורות הכחולים מהשרון, כמעט כמו תמיד, היה הסנטר צינאנו אונואקו עם שורה סטטיסטית מהסרטים: 25 נקודות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות. לצדו בלטו עוד ארבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. אצל המפסידים, היחיד שראוי לציון, היה סקוטי ווילבקין עם 22 נק', אבל הוא היה קרן האור היחידה.

כעת, תמתין בני הרצליה למנצחת הערב בסדרת חצי הגמר השנייה בין הפועל חולון להפועל ירושלים (נגד חולון יש להרצליה יתרון ביתיות, נגד ירושלים לא). לאחר שזכו בגביע המדינה, יכולים בקבוצה לחלום על זכייה בדאבל היסטורי, גביע ואליפות. מי היה מאמין?

המנהל המקצועי, זופר אבדיה, היה מאופק באופן מפתיע: "הכל רגוע, ממשיכים הלאה. עוד לא עשינו כלום. אתה זוכר מי היה מקום שני ב-1962? אז לא תזכרו גם את זה. מעדיף לא לדבר עד אחרי סיום סדרת הגמר".

 

 

מאמן בני הרצליה, אורן אהרוני, התקשה להסתיר את שמחתו בסיום המשחק: ״עשינו ניצחון גדול. יש לנו חבורה של גברים שאוהבים לשחק ביחד ופשוט נהנים על המגרש. השחקנים עשו משחק יוצא מן הכלל, הגענו מרוכזים הגנתית ומדהימים בהתקפה. יש לי הערכה גדולה לשחקנים שבאים, עובדים קשה ומשחקים ביחד. מה שעשינו פה לא מובן מאליו ואנחנו מצפים לסדרת הגמר במטרה לעשות היסטוריה".

גארד הקבוצה המנצחת, קווינטון הוקר, שסיים עם שורה סטטיסטית מעניינת של 6 נקודות לצד 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, אמר: ״גם אחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרה, המשכנו להאמין שאפשר לעשות את זה. אנחנו נהנים לשחק ביחד, יש לנו כאן חבורה מגובשת שעובדת קשה ומאוד מחוברת על המגרש ומחוץ למגרש. הקהל נותן לנו דחיפה עצומה וביחד אנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולזכות באליפות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר