ארתור דן ומאמנו איציק אשכנזי, צילום פרטי

מדליית ארד להרצלייני ארתור דן באליפות העולם לנוער בקראטה

זהו הישג נוסף להרצלייני בן ה-14, שלפני כשלושה חודשים זכה באליפו צ'כיה הפתוחה. "אני מרגיש מאושר אחרי תקופה של חודשים באימונים קשים ומשמעת של תזונה", אמר דן

פורסם בתאריך: 7.6.22 12:43

קוצר הישגים: ארתור דן בן ה-14 מהרצליה, זכה במדליית ארד באליפות העולם לנוער בקראטה עד גיל 15 (U15) במשקל עד 60 ק"ג, שנערכה במהלך חג השבועות בוולנסיה, ספרד.
הכישרון הצעיר מהרצליה, תלמיד חטיבת זאב בעיר, גבר בדרך למדליה על הרומני קוזמין מרולו ועל הקזחי גאורגי קוזלנקו, לפני שהפסיד בשלב חצי הגמר לקזחי דנליר אמנגולייב, בתום קרב צמוד, שבו, לדברי מאמנו, סנסאיי איציק אשכנזי, ספג בעיטה אסורה לפנים, התאושש, וחזר להילחם.

רק לפני קצת יותר משלושה חודשים, בסוף פברואר השנה, זכה דן באליפות צ'כיה הפתוחה, וכעת, רשם לעצמו הישג משמעותי נוסף. ארתור דן הנרגש אמר לצומת השרון לאחר הזכייה במדליית ארד: "אני מרגיש מאושר אחרי תקופה של חודשים באימונים קשים ומשמעת של תזונה. הרגשתי שיכולתי להגיע למקום ראשון, אבל אני מקבל את ההפסד והחלטת השופטים. כעת, יש לי בארץ שתי תחרויות מחוזיות ואז בדצמבר את אליפות ישראל. מקווה שאצליח לצאת השנה לעוד תחרות אחת בחו"ל לפחות, למרות שמבחינה כלכלית זה קשה. מאמין שבחופשת הקיץ אוכל לשפר את עצמי ולהתחזק".

נדיה דן, אימו הגאה של ארתור, ציינה: "אני רוצה לומר שאנחנו כל כך גאים בו. בין כל כך הרבה ספורטאים, מכל כך הרבה מדינות – לקחת מדליית ארד זה כבוד ענק. ברור שארתור רצה להגיע כמה שיותר, אבל אני בטוחה שהוא מרוצה ממה שקיבל".

 

בנוסף לדן, גם רותם דילברי מתל אביב זכתה במדליית ארד בקרב הבנות (U15) במשקל עד 50 ק"ג, אחרי שניצחה את ההולנדית ניסייה קוסטר והאמריקנית קייטלין אנדרסון. בחצי הגמר היא נוצחה על ידי קמילה מאוסינחייבה הקזחית.

בתחרות נטלו חלק 48 מדינות ולמעלה מ-500 ספורטאים. ארגון ה-IFK אירח את התחרות, אליה הגיעו מכל ארגוני הקיוקושין בעולם. שיטת הקיוקושין נחשבת לקשוחה בשיטות הקראטה, מכיוון שהקרבות מתקיימים במגע מלא.

מאמן הנבחרת, סנסאיי איציק אשכנזי, סיכם בקצרה: "שתי מדליות מתוך שלושה ספורטאים באליפות העולם! אתמול זה היה חלום, היום זו מציאות ישראלית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר