חצי גמר הפלייאוף, משחק 3, אוהדי בני הרצליה בהיכל צילום עודד קרני מינהלת הליגה

למרות ההפסד בגמר הפלייאוף: בבני הרצליה סוגרים עונה נהדרת

הקבוצה הפסידה אמש גם במשחק השני בסדרת הגמר להפועל חולון שזכתה באליפות

פורסם בתאריך: 10.6.22 08:48

תם הטקס. בני הרצליה נוצחה אמש (ה') 74:90 ע"י הפועל חולון במשחק השני בגמר הפלייאוף בסדרה של הטוב משלושה משחקים. החולונים זכו באליפות השנייה בתולדותיהם. על אף ההפסד, החניכים של אורן אהרוני מסיימים עונה פנטסטית עם זכייה הגביע המדינה, גמר פלייאוף והרבה כבוד.

בבני הרצליה הרימו את הראש על אף ההפסד והעדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה. במועדון ציינו: "עונה היסטורית מגיעה לסיומה. תודה לאלפי האוהדים הכחולים שליוו אותנו העונה. הוכחנו ביחד שאם רוצים – אין זו אגדה. עוד יהיה זמן לסיכומים. למרות האכזבה מהתוצאה הערב, אנחנו יוצאים מהעונה הזאת מלאי גאווה בקבוצה שלנו. הגענו למקומות שאף אחד לא האמין שנוכל להגיע אליהם! עונה בה זכינו בגביע המדינה, העפלנו לגמר הפלייאוף, התחברנו לקהילה וראינו את האולם מלא שבוע אחר שבוע. נמשיך גם בעונה הבאה לעשות הכל כדי להתחרות בצמרת הכדורסל הישראלי, להביא לבמה המרכזית בישראל ובאירופה את הספורט ההרצלייני, להציג את את הערכים החשובים לנו ולפעול ברוח ספורטיבית".

מעל ל-5,000 אוהדים בהיכל טוטו בחולון דחפו את הקבוצה הביתית כל הדרך לניצחון. כמו במשחק הראשון, כך גם אמש, הכחולים מהשרון ניסו להישאר צמודים ליריבתם, אך בדקות ההכרעה חולון ברחה. בחמש הדקות האחרונות עמדו האורחים מהרצליה על 0 מ-8 מהשדה, בדומה למשחק הקודם, אז בשש הדקות האחרונות של ההתמודדות התקשו לקלוע סל שדה, וככה אי אפשר לזכות באליפות.

הרבע הראשון בהיכל טוטו הסתיים בתוצאה 28:22 למקומיים, ששמרו על היתרון עם הירידה למחצית, 49:42. לקראת הרבע האחרון, הגדילו הסגולים את הפער ל-70:57 מבטיח, וברבע האחרון הבטיחו את הניצחון והאליפות עם 90:74 בסיום. אצל חולון בלט ג'ו רגלנד שסיים עם 23 נק', בקרב הרצליה היה זה מוריס קמפ שסיים כקלע המוביל עם 22 נקודות, אחריו אונואקו עם 12 נק' ו-11 ריבאונדים, ואן וליט וכריס באב סיימו עם 9 נקודות בלבד כל אחד.

 

 

מאמן בני הרצליה, אורן אהרוני אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את הפועל חולון. הגיע להם לנצח את המשחק היום. את הסדרה הזאת הפסדנו בבית במשחק הראשון. אני גאה מאוד בעונה שלנו, היא הייתה היסטורית ומופלאה בתקציב מהנמוכים בליגה. אנחנו קבוצה יוצאת דופן, לא הכי מוכשרת, אבל עובדת קשה ומשחקת מצוין לאורך העונה".

אהרוני סיכם את העונה שלו על הקווים: "למדתי המון. ככל שהעונה התקדמה, גם אני וגם הקבוצה התקדמנו, בכל משחק ואימון. אני מאוד גאה בדרך שלי והצוות המדהים שלי".

כזכור, בני הרצליה הפסידה 71:78 להפועל חולון במשחק הראשון בסדרת הפלייאוף, שנערך באולם היובל בהרצליה. לאחר ההפסד הביתי, ידעו ההרצליינים, כי המשחק הבא בחולון הוא בבחינת להיות או לחדול. כאמור, אמש, הם יצאו עם ידם על התחתונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר