אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס
אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס

20 דקות אימון בשבוע באורום פיטנס: הדור הבא של אימוני הכוח הגיע לשרון

רבים מאיתנו לא מוצאים זמן למספר אימונים ארוכים מידי שבוע בחדר כושר. מענה לבעייה נותנים באורום פיטנס, סטודיו חדש לאימוני כושר ברעננה, שפועל בשיטה ייחודית של אימוני HIT - אימון כוח בן שש דקות נטו ו-20 דקות ברוטו פעם בשבוע

פורסם בתאריך: 20.9.22 09:47

בס"ד
מי מאיתנו לא הבטיח לעצמו, שבשבוע הבא הוא מתחיל באימוני כושר מאחר והוא חייב לחזק את השרירים, להרגיש טוב ולהתחטב? אך התירוץ הקבוע הוא שחדר כושר גוזל זמן רב וזה לא אפשרי מבחינת הלו"ז.

מי שנותן מענה הן לאימונים איכותיים וחיזוק השרירים, והן ללו"ז הצפוף של רבים מאיתנו, הוא הסטודיו החדש לאימוני כושר ברעננה – אורום פיטנס. השם AURUM נגזר מראשי התיבות Adaptive Resistance & Measurement. הסטודיו החדש פועל בשיטה ייחודית של אימוני HIT – אימון כוח בן שש דקות נטו. מדובר בשיטה שתופסת יותר ויותר תאוצה ופופולריות בארץ ובעולם ופועלת על אימוני כוח קצרים בעצימות גבוהה.

אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס

אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס

"מדובר בשיטה שפותחה בשנות השבעים והולכת ומתפתחת מבחינה טכנולוגית ותופסת תאוצה בעולם", מסביר דני שוסטרמן, הזכיין המקומי של הרשת. "זה החל כאימון שמיועד לעולם המקצועני ועבר לעולם הפרטי".

קונספט ההדרכה הייחודי פותח בשנת 2018 בשוויץ עם התמקדות ביעילות, זמן ובטיחות. המייסדים של השיטה הכירו בבעיית המחסור בזמן של רבים מאיתנו שמתקשים למצוא זמן למספר אימוני ארוכים בשבוע, ופתרו זאת באמצעות אימוני כוח קצרים בזמן ובעצימות גבוהה, בתדירות של פעם בשבוע. בציריך הוקם הסניף הראשון ששימש כסטארט-אפ לשיטה ברחבי אירופה.

דני, מה זה אומר HIT?
" High Intensity Training – אימוני כוח בעצימות גבוהה. זה אומר שבזמן האימון ובכל תרגיל אנחנו מפעילים לחץ מירבי על השריר לזמן קצר ובין תרגיל לתרגיל אנחנו עושים הפסקה. להבדיל מחדר כושר סטנדרטי שבו יש לנו משקל אחיד והשריר נמצא בתנודה בין מאמץ גבוה למנוחה, פה השריר נמצא במקסימום מאמץ לאורך כל התרגיל. כל תרגיל אורך דקה בדיוק, כי רוב האנשים לא מסוגלים להגיע ליותר מזמן זה במאמץ מירבי".

שוסטרמן מסביר שמשך האימון הוא כ-20 דקות ברוטו ושש דקות נטו, ובכל אימון סדרה של שישה תרגילים על כל חלקי הגוף, דקה לכל תרגיל, כשהמתאמנים עובדים בהפסקות ושומרים על דופק גבוה שמוביל לשריפה מואצת של קלוריות גם ימים לאחר האימון. "האימון עובד בעיקר על חיזוק השריר בכל חלקי הגוף (full body training) אבל גם על סיבולת לב ריאה", הוא מסביר, "זאת מכיון שהמתאמנים נמצאים במאמץ גבוה במשך זמן ממושך ופעימות הלב עולות. זו בעצם שיטה מאוד בריאה לאימון".

אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס

אורום פיטנס, צילום באדיבות אורום פיטנס

למי מיועדת השיטה?
"קודם כל לאנשים שרוצים להיות בריאים. השיטה מתאימה לכל מי שרוצה לעשות אימוני כוח. טווח הגילאים של הלקוחות שלנו נע בין 25-70, אלו אנשים שמבקשים לחטב את עצמם, מבקשים שהגב לא יכאב ורוצים לחזק את השרירים סביב המפרקים. השיטה שלנו מחזקת את השרירים ויוצרת פלטפורמה של שרירים מחוזקים שמאיצה את ההורדה במשקל. מה ששורף קלוריות זה השריר שמתחזק ומשמש כתחנת הכוח לשריפת שומנים. כמה שהוא יותר מתוחזק, כך אני שורף יותר שומנים במשך השבוע. השיטה היא הדור הבא של אימוני כוח. אנחנו אוספים נקודות ונתונים אישיים עבור כל המתאמנים. המשימה היא להעצים את האנשים לקבל את הכוח וליהנות מהחיים שלהם".

את אימוני ה-HIT ניתן לקיים באופן אישי או עם בן זוג. כל אימון נעשה יחד עם מאמן אישי. "כל המאמנים שלנו הם מאמנים מקצועיים עם תעודת מאמן של מכון וינגייט ושל חברת האם השוויצרית שנציגיה הגיעו לארץ ועשו הדרכה לכל המאמנים שלנו", מסביר שוסטרמן, שמציין גם שמדובר בסניף הראשון שנפתח והמטרה לגדול ולהתרחב למקומות נוספים בארץ.

כתובת: זרחין 10, רעננה.

טלפון 0544781120

לאתר היכנסו כאן – https://www.aurumfit.co.il/

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר