גיל אהרון, צילום פיני סילוק
גיל אהרון, צילום פיני סילוק

"הייתי מבואס אבל גאה בדרך שעשיתי". גיל אהרון, מתמודד נינג'ה וחבר ב"כנופיה", מסכם את העונה שלו

הוא התחיל בכלל בכדורגל, אבל בכיתה ט' זה פחות הסתדר לו והחיפושים אחר ספורט אחר הובילו אותו לענף הנינג'ה. גיל אהרון מספר איך נולדה הכנופיה, מה צריך כדי להצטיין בנינג'ה, ומתכנן כבר את ההופעה בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 17.3.23 07:49

מי שצופה בעונה הנוכחית של התכנית נינג'ה ישראל בערוץ 12 לא יכול להישאר אדיש לחברי "הכנופיה". תשעה חבר'ה צעירים, מוכשרים ונחושים בגיל תיכון שמשתתפים לראשונה בתכנית והם ללא ספק האטרקציה של העונה.

אחד מהם הוא גיל אהרון, בן 18 מהרצליה, שבשבוע שעבר סיים את דרכו בתכנית בשלב חצי הגמר המכובד. גיל נולד וגדל בהרצליה והוא תלמיד כיתת נחשון בשכבת י"ב בתיכון היובל בהרצליה. את תחילת דרכו הספורטיבית עשה גיל בכדורגל, אבל כמובן שהוא לא מצטער לרגע על ההסבה המקצועית. "הכדורגל פחות הסתדר כשחקן ובכיתה ט', לאחר שהפסקתי לשחק, חיפשתי ספורט אחר. אחרי תקופה קצרה בחדר כושר ניסיתי נינג'ה ופשוט הלך לי טוב וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות", מספר גיל איך הגיע לענף שהוא כה טוב בו.

גיל אהרון באימונים, צילומים פרטיים

גיל אהרון באימונים, צילומים פרטיים

גיל, איפה אתה מתאמן וכמה השקעה זה דורש ממך?

"אני מתאמן במכון ״פלאש״ ברעננה. אדם מלכי, הבעלים של המכון ואחד המשתתפים החזקים בתכנית, הוא המאמן שלי מההתחלה ועד היום. זה תלוי בתקופה אבל מדובר בין ארבעה לשישה אימונים בשבוע, של שעתיים כל אחד".

ספר על הכנופיה.

"הכנופיה זאת בעצם החבורה שלנו מהאימון שהתחברנו גם לחיים מעבר וכולנו חברים טובים. הגיע הזמן שלנו להשתתף בתוכנית וידענו שאנחנו הולכים על זה. באנו לאודישנים כמו כולם והתקבלנו".

למי שלא ראה, ספר על שלוש ההופעות שלך בתכנית.

"וואו, ההופעה הראשונה שלי הייתה בדו קרב נגד יוסי, שהוא גם מאמן במתחם פלאש ועזר לי מאוד כל הדרך. היה לי קשה מאוד מהרגע שגיליתי שאני נגדו אבל ידעתי שאני יכול לנצח. אחרי שניצחתי אותו בדו קרב כבר לא הייתי מספיק מרוכז במסלול ונפלתי לצערי, אבל הייתי גאה בזה שניצחתי מתמודד כזה. בגלל שאני אוהב את התוכנית ידעתי שיכול להיות גלגל הצלה, אז לא הפסקתי להתאמן והמשכתי להתאמן עם כל החברים שלי שעלו לחצי הגמר ועם אדם מלכי שעלה גם הוא. ברגע שקיבלתי את ההודעה ידעתי שאין סיכוי שאני לא מנצח את המקצה. קיבלתי את הדו קרב הכי קשה שיכולתי לקבל באותו הערב שבאמת עשה את הזמן הכי מהיר אחרי. הכל הסתדר לי וידעתי שאני רק צריך להגיע לבאזר בשביל לעלות אז לא לקחתי סיכונים מיותרים. כשהגעתי לקיר ידעתי שאני עושה מגה אז הלכתי על זה ואין איך לתאר את ההרגשה שם למעלה, פשוט חלום. בחצי הגמר הייתי פחות מרוכז ודרוך מאשר בשני המקצים הראשונים ולצערי הפסדתי בדו קרב לשליו בצלאל שגם ניצח את המקצה ועלה לגמר. הייתי מבואס מאוד אבל אני גאה על הדרך שלי בעונה הראשונה שלי ואני מאמין שעוד אגיע להישגים גדולים יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

איזה תגובות קיבלת על ההופעות בתכנית?

"קיבלתי באמת תגובות מדהימות מכולם. מהמנהלת שלי בבית הספר היסודי יוחנני, מאב הבית בתיכון, ומרבים אחרים. כולם פרגנו לי וזה באמת משמח לראות את זה".

מה צריך כדי להיות מתמודד נינג׳ה ברמה גבוהה?

"בשביל להצליח בנינג׳ה צריך קודם כל מחויבות. רק מי שמחויב לכל מכשול, לאימונים ולכל התהליך, יוכל להצליח".

מה נותן לך העיסוק בנינג׳ה?

"סיפוק עצמי בעיקר וכמובן כיף. אני קודם כל אוהב את הספורט הזה".

האם זה דרש ממך לוותר על דברים אחרים?

"זה דרש ממני לוותר על הרבה אירועים ומפגשים וגם על סוגי ספורט אחרים מחשש לפציעה לפני תחרויות. כמו כל ספורטאי, יש הקרבות שעושים למען הספורט".

מה השאיפה שלך בתחום?

"אני רוצה להשתתף בעוד עונה כדי להגיע הרבה יותר רחוק מהעונה הנוכחית, אבל אחרי זה אני מתגייס אז אני לא יודע לאן זה ייקח אותי. אני אוהב את הספורט ורוצה להמשיך איתו בעתיד אבל אני לא יודע עוד איך זה יעבוד בגלל הצבא".

עד כמה התמיכה של הוריך עזרה לך?

"התמיכה של ההורים שלי עזרה לי מאוד, בין אם זה להסיע אותי לאימונים לפני שהיה לי רישיון ובין אם זה ליווי לתחרויות ולממן לי אימונים וטיפולים. הם באמת עזרו לי מאוד".

מי לדעתך יזכה העונה?

"אחד מחברי הכנופיה יזכה לדעתי. לא יכול לומר מי אבל מאמין שזה יהיה אחד מאיתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר