הדמיה לחנות פופ אפ בקניון ארנה
הדמיה לחנות פופ אפ בקניון ארנה

חדש בקניון ארנה: חנויות להשכרה לטווח קצר

בקניון המתחדש שבמרינה הרצליה יציעו חנויות לשכירות קצרת מועד, בהם יוכלו יזמים לבחון את מוצריהם ללא הצורך בהתחייבות לפרק זמן ממושך

פורסם בתאריך: 26.4.18 10:01

קניון ארנה שבמרינה הרצליה יציע בקרוב חנויות פופ-אפ להשכרה לטווח קצר מועד. הכוונה היא לחנויות הניתנות להקמה בזמן ובהתראה קצרה ומבלי להתחייב מראש לתקופת שכירות ארוכה.

במסגרת הקונספט החדש, היזם (השוכר) יקבל חנות אמיתית לתקופה קצרה ומוגדרת מראש, לשם יביא את מרכולתו ויוכל לבחון את יכולת המכירה שלו, ללא הסיכונים הכרוכים בשכירות לטווח ארוך.

המחיר לשוכרים ינוע סביב ה- 2000 שקלים לתקופה המינימלית של שלושת ימי השכירות הראשוניים. דמי השכירות הללו יכללו שירותים שמספק המתחם, ובהם דלפק קופה, שולחנות מכירה, מידופים, חדרי הלבשה, מראות וכמובן חניה מסודרת, חשמל ומיסים.

מתחם חנויות הפופ-אפ יאפשר ליזמים המחפשים "ריצפת מכירה" חשיפה לצרכן הישראלי, מבלי להשקיע סכומים גבוהים על שכירות ו/או להתחייב לחוזים ארוך טווח. עד היום האפשרות ליזמים כאלו היו "דוכני מעבר" בקניונים, אשר מצריכים מהיזם לפרק ולהחזיר בכל יום את הדוכן, או בירידי מכירה ייחודים.

יוזמה זו היא חלק משינויים שצפוי לעבור הקניון בזמן הקרוב, זאת לאחר שבתחילת 2017 השלימה קרן ריאליטי את רכישתו מחברת "ארנה גרופ" בסכום של 335 מיליון שקלים. בחודש ינואר המליצה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה על הפקדת התכנית לשיפוץ ועדכון קניון ארנה. התכנית כוללת יצירת מעברים פתוחים לכיוון הים וגג נפתח או שקוף בחלקים ממנו.

מירית בכר, מנכ"לית מתחם ארנה הרצליה, מסרה: "נוכח המציאות המשתנה של ענף הקניונים, בה יש צורך לחדש ולגוון את תמהיל השוכרים והחניות, החלטנו להקים קונספט ייחודי של חנויות פופ-אפ. נוצרה בנו ההבנה כי יש יזמים רבים המחפשים דרך למכור, ולו לזמן קצר, את מוצריהם ללא צורך בהתחייבות ארוכת טווח. מתחם חללי הפופ-אפ הוא פתרון win win לשני הצדדים: עבור היזם שיכול להגשים חלום, לפתוח חנות ולנסות למצות את יכולת המכירה שלו ללא סיכון, ועבור המתחם אשר יכול להתאים עצמו לאופי המשתנה של הענף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתחילו מלהעניק חניה חינם למי שבה אליכם. ככה סתם כמו בקניון שבעת הכוכבים.
    אז נכון יחנו אצלכם על מי שבה למרינה אבל באפס השקעה תחזירו תנועת אנשים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר