הדמיית קניון ארנה המחודש: קרדיט: משרד האדריכלים נורמן פוסטר
הדמיית קניון ארנה המחודש: קרדיט: משרד האדריכלים נורמן פוסטר

פתוח לים ועם הרבה אור יום: כך ייראה קניון ארנה המחודש

לפי התכנית החדשה, הקניון במרינה בהרצליה ייפתח לסביבה הקרובה לו, בין היתר עם גג פתוח או שקוף. אדריכל העל הבריטי נורמן פורסטר הופקד על שדרוג הקניון

פורסם בתאריך: 18.1.18 17:31

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה הרצליה המליצה השבוע על הפקדת תכנית ארנה הרצליה להתנגדויות. את התכנית הגישה בעלת הקניון, קרן ריאליטי, העוסקת בין היתר בהשבחת נדל"ן. מטרת התכנית היא לעדכן ולייעל את השימושים הקיימים היום בקניון, על מנת לשפר את נגישות הציבור למתחם כעוגן המערבי של העיר הרצליה, ולקשרו אל המרחב הסובב אותו.

על פי התכנית החדשה, המתחם הסגור היום ייפתח לסביבה, כפי שמסביר אוהד רוזן, שותף בקרן ריאליטי: "אנחנו רוצים לנצל את היתרונות של המקום ולחבר אותו בצורה מיטבית לסביבה שלו. המעברים אל הקניון יהיו פתוחים גם לים, גם למרינה, ולכל הכיוונים. הכיוון העיצובי הוא שבמעברים בהם הולכים אנשים הגג יהיה פתוח או שקוף".
"השימושים של הקניון יהיו רב-תכליתיים. בנוסף לפעילות המסחר הקיימת כיום נגביר את פעילות הבילוי והלייף-סטייל, בנוסף יהיה בקניון אולם כנסים, ומעבר לכך גם חללי עבודה משותפים שיתמכו במסחר בכל ימות השבוע".

קניון ארנה נמצא במרינה הרצליה, בחלקה הדרומי של הטיילת וסמוך למלונות, לאזור התעשייה והתעסוקה בעיר, וכמובן לקו החוף. הקניון משתרע על שטח של כ-50,000 מ"ר מסחר הבנויים על פני 2.5 קומות, ועוד כ-50,000 מ"ר של חניון; בשלב זה היקף שטח הנכס אינו צפוי להשתנות.

כזכור, קרן ריאליטי השלימה את רכישת הקניון מחברת "ארנה גרופ" בתחילת 2017 בתמורה ל-335 מיליון שקל. על תכניות המתחם המחודש, אמון אדריכל העל הבריטי נורמן פוסטר, אשר תכנן בין היתר את נמל התעופה בהונג קונג, האיצטדיון הבינלאומי של קטאר, כיפת הזכוכית של הרייכסטאג בברלין ובית העירייה של לונדון.

אסף ורדי, אף הוא שותף בקרן ריאליטי: "אנו מברכים על החלטת הוועדה. עד כה לא נעשה שימוש מיטבי במתחם, במיוחד לאור מיקומו האטרקטיבי בסמוך לים ולמרינה, לכן חלק בלתי נפרד מהתכנית כולל חיבור חוף הים למרינה באמצעות פתיחת מעברים למתחם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    מה עם הסוחרים שעדיין שם? שמעתי שמנסים לחסל אותם סופית כדי להתחיל שיפוץ… עיריית הרצליה מודעת לזה?? או שהשוחד שקיבלו מספיק טוב כדי להתעלם??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר