הטביעה הערב בחוף השרון. צילום מד"א

התייר שטבע בחוף השרון בהרצליה מת בבית החולים

עוברי אורח משו את השניים מהמים. חובשים של מד"א פינו את הגבר לבית החולים איכילוב תוך ביצוע פעולות החייאה. האישה פונתה במצב קל

פורסם בתאריך: 3.9.19 22:35

תייר כבן 40 שטבע אמש (שלישי) בחוף השרון בהרצליה מת בלילה בבית החולים. תיירת כבת 40 שטבעה גם היא מאושפזת בבית החולים לאחר שפונתה אליו במצב קל. הגבר פונה אמש לבית החולים במצב אנוש. ממד"א נמסר שחובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. האישה פונתה לבית החולים במצב קל עם קשיי נשימה.

הדיווח למוקד, נמסר ממד"א, התקבל בשעה 22:01. מהמשטרה נמסר כי עוברי אורח ששמעו את הטובעים זועקים לעזרה משו אותם מהמים.

טביעה בחוף השרון. צילום מד"א

החובשים במד"א אלעזר רובינשטיין ושם טוב מרציאנו סיפרו: "היינו בסמוך למקום כשקיבלנו את הדיווח על הטביעה. אזרחים סיפרו לנו שבזמן שהם הלכו בחוף הם שמעו קריאות לעזרה וחילצו מהמים את שני הטובעים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה".

פראמדיק מד"א עידן שינה שהגיע למקום ברכב 4×4 הוסיף: "מדובר בחוף מוכרז אבל בשעה מאוחרת שכזו המצילים לא נמצאים. נכנסו לחוף עם ג'יפ ואמבולנס 4×4 שמיועד לאירועים בחוף. העלנו את הגבר לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות ההחייאה. האישה שגם כן חולצה מהים נבדקה על ידנו ופונתה גם היא לבית החולים כשמצבה יציב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זאב

    נשמתך בגן-עדן אח יקר שלנו אוהבים אותך מאוד זאביק והחברים ההמומים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר