משה פנחס ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"הוא מת בים שכל כך אהב": הגולש משה פנחס הובא למנוחות

פנחס חש ברע כשיצא מהמים ביום שישי והתמוטט על החוף. נסיונות ההחייאה לא הועילו. בתו נוי: "בן אדם חזק בנפש וברוח ובגוף. הוא היה הכי מגניב שיש"

פורסם בתאריך: 9.2.20 13:36

היום (ראשון) בשעה 14:30 הובא למנוחות בבית העלמין הישן בהרצליה תושב העיר משה פנחס, בן 55, שמת לאחר שאיבד את הכרתו מיד לאחר שגלש בחוף הנכים ביום שישי בבוקר. פנחס הותיר אחריו אישה, דנה, ושלוש בנות – נוי, בת 27, יובל, בת 24, וצליל, בת 18. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח ברחוב הבוסתן 1 בגן רש"ל.

מת הגולש שאיבד את הכרתו בזמן שגלש בחוף הנכים

"קשה לנו מאוד, זה כאב גדול", מספרת אלמנתו דנה, "הבנות עדיין לא מעכלות. זה נפל עלינו בפתאומיות. הוא יצא ביום שישי בבוקר מהבית כדי לגלוש בחוף הנכים. סיפרו לי שהוא נכנס למים ואמר לאחד הגולשים שהוא לא מרגיש טוב ויצא החוצה ופשוט התמוטט. אמרו לי שרצו אליו אנשים שהיו שם ושהחובש והרופא עשו לו החייאה בחוף וטיפול באמצעות דפיברילטור וכשפינו אותו באמבולנס ניסו כל הדרך להחיות אותו וגם בבית החולים במשך 40 דקות וזה לא עזר. הוא נפטר מדום לב ולא היו לו שום מחלות. הוא היה בן אדם בריא ועשה כל ענף ספורט אפשרי וכל דבר שקשור בספורט. הוא גולש גלים מגיל 16 והוא מאוד אוהב לגלוש. הים היה החיים שלו ובכל הזדמנות הוא היה הולך לגלוש. כל שבוע הוא היה הולך או לחוף הדרומי או לחוף הנכים. מתי שיש גלים הוא היה הולך ואפילו לוקח חופש מהעבודה ורץ לים. כל הגולשים בהרצליה מכירים אותו. הוא גם נסע לסרי לנקה לגלוש".

משה פנחס ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

מתי הודיעו לך על האירוע?

"בדיוק הייתי באמצע בישולים לשבת ורציתי להכין למשה עוגה שהוא אוהב ואז התקשר אלי שוטר ואמר לי שמשה לא הרגיש טוב, הוא יצא מהים ולקחו אותו לבית החולים מאיר. אני חשבתי שהוא לא מרגיש טוב והבאתי לו בגדים ורצתי מהר למאיר לראות מה קורה. הייתי בטוחה שמטפלים בו. לא תיארתי לעצמי בחיים שלי שיגידו לי את הדבר הנורא מכל, שהוא נפטר ושהוא לא הצליח לשרוד את זה. הוא היה בן אדם מאוד חזק ומאוד בריא. הוא היה חתיך, גבוה, 1.85 מטר, שרירי, בריון כזה. הבת שלי יובל היתה איתי בבית החולים ופרצנו בבכי. נתנו לנו לראות אותו והוא פשוט שכב על המיטה מאוד נינוח. הוא מת איפה שהוא היה צריך – בים שהוא כל כך אהב".

היא מוסיפה: "הוא היה בעל ואבא טוב. אהבנו אותו מאוד. הוא היה דמות מאוד משמעותית בבית והוא השאיר אחריו חלל ענק ריק. הוא היה איש משפחה ומאוד אהב את הבנות. כל מה שהן ביקשו הן קיבלו ממנו. היינו נשואים 28 שנה והיינו יחד 33 שנה. אנחנו שנינו ילידי שכונת גן רש"ל וכך הכרנו וכל המשפחה גרה בשכונה. הוא יחסר לנו מאוד. הוא מאוד אהב ילדים ורצה מאוד לראות נכדים וכל הילדים מאוד מחוברים אליו במשפחה. האחיינים שלו בבכי היסטרי מאז שנודע להם. הוא היה בן אדם אהוב על כולם. הוא היה חוט מקשר בין כל בני המשפחה. הוא היה מאוד דומיננטי בחיים של כולנו".

משה פנחס ז"ל ואשתו דנה. צילום באדיבות המשפחה

דנה מספרת שמשה עבד במשך 30 שנה בתור נהג משאית בהובלות, כקבלן משנה של חברת התרופות טבע. "הוא היה תמיד מחייך וצוחק. הוא היה מאוד רגיש. היתה לו שמחת חיים והוא היה מאוד חיובי ואופטימי. הוא אהב לשמח ולשמוח. הוא גם שטותניק כזה וכל דבר היה אצלו צחוקים. הוא אהב מסיבות ותמיד היה מרכז העניינים במסיבות ואהב את החיים. היתה לו נוכחות. כשהוא היה נכנס לחדר היית מרגישה בכך. הוא היה שומר מסורת והלך לבית הכנסת בשישי-שבת והיו לו חברים שם מאוד קרובים. הוא אהב מאוד את הדת. הוא גם היה מאוד פעיל בקהילה והוא כל כך אהב לעזור לאנשים. הוא היה בן אדם שהיית מתקשרת אליו ושואלת איך עושים משהו והוא מיד היה מתייצב אצלך בבית כדי לעשות לך את זה".

בתו נוי ספדה לו: "אבא שלי הוא בן אדם גדול מהחיים. יש לו לב רחב וענק. הוא בן אדם צנוע ועניו שתמיד נותן לאחרים בלי לדרוש ולבקש שום תמורה. בן אדם מלא בטוב ובשמחת חיים. הוא אוהב אתגרים, גולש ועושה ספורט אקסטרים. תמיד היה עושה הכל מהכל. בן אדם חזק בנפש וברוח ובגוף. הוא היה הכי מגניב שיש. מיוחד במינו ולא נתקלים בו כל יום. כל מי שהכיר אותו שמח להיות סביבו. הוא קרן. תמיד עם חיוך על הפנים ותמיד שמח ומוכן לעזור. בגלל זה כולנו כל כך בשוק".

משפחת פנחס

גיסתו רויטל אוליאל מוסיפה: "הייתי מתייעצת איתו המון והוא עזר לי עם הגינה שלי. הוא היה בן אדם טוב ותמיד עזר לכולם. הוא דאג לשכנים המבוגרים והוא היה הולך איתם לבית הכנסת ובחזרה כדי שלא ילכו לבד. כל מה שהיית מבקשת ממנו הוא היה נענה בשמחה. הוא אהב את השכונה והעיר והיה מאוד פעיל ומעורב בקהילה. אין אנשים כאלה. הוא היה בן אדם מאוד חברותי, חיובי ואופטימי. הוא היה רוקד ומשמח את כולם. היה כיף בחברתו, הרבה אנשים אהבו אותו וכל הזמן הבית שלהם היה מלא בחברים. הוא היה אבא למופת. הוא היה משהו מיוחד. כשאומרים 'ממשה עד משה לא קם כמשה' – זו האמת עליו. הוא יהיה חסר לנו בצורה מטורפת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. רפי

    חבל על משה. ממש מצטער ולא מובן.
    עובדי טבע שעובדים איתו שנים רבות, כואבים ולא מבינים.
    תנחומים למשפחה.

  2. רון מליח-קפלן

    משה איש מדהים ויקר. גדלנו ביחד באותו רחוב הרימונים בשכונה. תמיד שיחקנו כולנו יחד, כמו אח גדול היה בשבילנו בילדות. תמיד שמח ומחייך. מאוד דומיננטי בחיי השכונה גן-רש"ל, שכונת ילדותינו…תנחומים דנה, בני, שמוליק, איציק, דליה ויהודה היקרים

  3. דפנה ליינמן

    משה המקסים, עובד איתנו מעל 20 שנים בהובלת הסחורה מדפוס אשל, תמיד מחייך ונעים הליכות, אופטימי ומקרין ביטחון ושלווה. אחרי שאבא יצא לפנסיה הוא תמיד התענין ודרש בשלומו. זכיתם לחיות עם אדם משכמו ומעלה,תנחומינו אליעזר, דפנה וגולן ליינמן

  4. דני

    הכרתי אותו מעל 30 שנה במסגרת עבודתי בדקסל הוא עבד בסלט אדם מקסים חייכן ונחמד רק שבוע שעבר ראיתי אותו במקלו ג שוהם דיברנו צחקנו וזהו , עכשיו הוא הלך לנצח , יהי זכרו ברוך

  5. אורטל מחפוץ

    משה היה בן אדם עם לב זהב נשמה טובה תמיד מחייך אוהב לעזור שטוטניק כזה בן אדם חבל על הזמן…משתתפת בצערכם שלא תדעו עוד צער פשוט אבדה ענקית אהבתי אותו מאוד שוחחת חיבוקים ותנחומים תהיו חזקים הוא נמצא כרגע במקום טוב כי מגיע לו והוא שומר עלייכם מלמעלה המלאך השומר!!!! תהיו חזקים.

  6. ניסים

    לא מכיר אותו אבל כשאתה קורה מה אנשים מספרים עליו זה באמת כואב ומצער חבל עליו יהי זיכרו ברוך.

  7. שי פנחס

    גדלנו יחד כבני דודים קרובים מאו, אהבתי אותו מאוד והוא לנצח יהיה בליבי. תנחומי לדנה היקרה, לבנות, לבני, שמוליק, איציק ויהודה האהובים.

  8. יונה פנחס

    בן דוד יקר ואהוב תמיד עם חיוך על הפנים עצוב לנו מאד מאד ולא מאמינים,יהי זכרו ברוך

  9. אהרון צוברי

    משה חבל עליך בן אדם מיוחד אני זוכר את משה עוד מתקופת היסודי הייתי מצחיק בכיתה ומשה תמיד ביקש ממני שוב ושוב להצחיק אותו חומד של בחור ברור לכולם שהוא יחסר …..שינוח בשלום על משכבו ונאמר

  10. אהרון צוברי

    משה היה בן אדם מיוחד יהי זיכרו ברוך שינוח בשלום על משכבו ונאמר אמן

  11. נסים

    עצוב לשמוע..לא מכיר אבל רואה את האיש בתמונות ורואים את העינים שלו ורואים בחור טוב עם לב טוב..
    יהיה זיכרו ברוך ..מנוחתו עדן .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר