זכרונות ילדות הרצליה
זכרונות ילדות הרצליה

סמנו ביומן: הפנינג המשפחות של "זכרונות ילדות הרצליה" יוצא לדרך

הקטעים מבית הספר, הרכילות על המורים, הבילויים בהרצליה של פעם וכל הסיפורים ההם יתנקזו לערב מושקע של זכרונות יפים, שיתקיים ב-17 במרץ בבית קינן

פורסם בתאריך: 22.2.18 17:18

המפגש הגדול של קבוצת הפייסבוק "הרצליה זכרונות ילדות" יוצא לדרך! המפגש יתקיים במוצאי שבת, 17 במרץ, בבית קינן, החל מהשעה 18:00.

בתכנית יופיעו בין היתר איתמר פדאל ויוסי טרבלוס, שניהם סטנדאפיסטים שגדלו בהרצליה, ודי ג'יי שמעון סופר יטפל ברחבת הריקודים. עוד יהיו דוכני אוכל של פעם, מתקני משחקים לילדים, ובעיקר המון זכרונות של תושבי הרצליה בעבר, וגם בהווה, מבית הספר, מחוף דבוש, מפיצה ברודוויי, מקולנוע דגניה ומהימים היפים של פעם. תמונות מחזור בשחור-לבן יתקבלו בברכה.

 

המפגש אמור היה להיערך בסוף דצמבר, אך נדחה בשל סיבות אישיות של מייסד הקבוצה, יובל גינסברג. גינסברג פתח את הקבוצה ב-27.11 ותוך שבוע נרשמו אליה מעל ל-16 אלף איש. כיום רשומים בקבוצה מעל 23 אלף איש.

"המפגש מסמל עבורנו את האפשרות להוציא את החוויות מהעולם הווירטאולי לעולם האמיתי, לפגשופנים אמיתיות ולחלוק חוויות שעלו בקבוצה אחד עם השני. מאז שעלתה הקבוצה לאוויר נערכו עשרות מפגשים של שכבות, כיתות וחברים בארץ ובעולם שלא ראו אחד את השני עשרות שנים. הפעם, מעבר לזכרונות, עורכים מפגש גדול של כל הקבוצה, למען הקהילה ובבשבילה".

כמה אנשים יגיעו למפגש להערכתך? 

"אנחנו נערכים לאלף איש באירוע מתגלגל ולאורך זמן. הצפי הוא לסדר גודל כזה. יהיו דוכני אוכל, הופעות, אמנים, יהיה מעולה. ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות לעיריית הרצליה על שהסכימה לארח אותנו בבית קינן".

לילך טטרו, המנהלת את הקבוצה מיום היווסדה יחד עם יובל גינסברג, אמרה כי צפתה כי קבוצה זו תביא לכך שבני הדור הוותיק של העיר יגלו בעזרתה את החברות והחברים מפעם ותעזור לחדש קשרים. "הכי ישמח אותי לראות את כל האנשים מאחורי הפוסטים ולחבק אותם", הוסיפה. "יובל, אסף ואני זה בהחלט צוות מנצח".

אסף אמר, ממנהלי הקבוצה, הוסיף: "עבדנו קשה כדי להפיק אירוע נוסטלגי הרצלייני אמיתי! כשיש שותפים מדהימים לדרך כמו יובל ולילך הכל אפשרי, מצפים לראות את כל ההרצליינים לדורותיהם במפגש ולהתרגש ביחד. נתראה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר