מיומנה

מיומנה חוגגת 20 ורמי קליינשטיין עם תלמידים מהרצליה

להקת המחול האנרגטית מציינת שני עשורים לפעילותה בסיבוב הופעות מצומצם, רמי קליינשטיין יופיע עם תלמידי הקונסרבטוריון הרצליה. אירועי השבוע

פורסם בתאריך: 25.3.18 08:26

מיומנה חוגגת 20

קבוצת המחול האנרגטית מציינת שני עשורים לפעילותה, ולרגל ציון הדרך מציגה מופעה הראשון, "מיומנה", במהדורה מוגבלת עם הופעה נדירה של חברי הקאסט המקורי: צחי הלוי, אלון נוימן, סרג׳יו ברהמס, אריק דה מאיו ואחרים. במופע יבצעו קטעים מהמופע המקורי, שהיה מהפכני וחלוצי כשעלה לראשונה, לצד קטעים חדשים, שילוב של תנועה, מוסיקה חיה, תיפוף, הומור והרבה קצב.

היכל אומנויות הבמה, יום חמישי ב-20:30. כרטיסים: 149 שקלים.

להקת המחול ורטיגו – אחת. אחת ואחת

היצירה עוסקת במשאלת הנפש של היחיד לאחדות מול תהליכי נפרדות במרחב האנושי, במישור הקיומי, ובשדה הרוחני. היצירהמערבת את הפנים עם החוץ, תוך הקשבה להד המשתקף מכיוונים שונים, כשהיא מעמיקה לפתח את היחס המטאפורי בין קרוב לרחוק ובין עצמי.

"ורטיגו "אחת אחת ואחת. צילום: Rune Abro

"ורטיגו "אחת אחת ואחת. צילום: Rune Abro

משך המופע: כשעה ללא הפסקה. כוריאוגרפיה: נעה ורטהיים, מוסיקה: אבי בללי.
היכל אומנויות הבמה, יום שני ב-20:30. כרטיסים: החל מ-115 שקלים (לגמלאי / נכה החל מ-92 שקלים).

 

 

מתנה גדולה

רמי קליינשטיין יופיע עם תלמידי הקונסרבטוריון העירוני הרצליה בהיכל אומנויות הבמה

הזמר והמלחין רמי קליינשטיין יתארח בקונצרט מיוחד בהרצליה בו ילוו אותו בהופעתו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני הרצליה. לא פחות מ-70 נגנים ילוו את קליינשטיין בהפקה המשותפת לקונסרבטוריון ולמתנ"ס יד התשעה.

בין השירים שיבוצעו בערב הזה, כולם בעיבודים תזמורתיים וקוליים שנכתבו במיוחד לאירוע החגיגי: ארצנו הקטנטונת, אש, אהביני, כל מה שתרצי, בוא, שיר אהובת הספן, תפוחים ותמרים, צעיר לנצח, מתנות קטנות, נוצה ברוח ועוד.

את קלינשטיין תלווה תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית של הקונסרבטוריון בניצוחו של מני מטלון, והמקהלה הייצוגית "לי- רון" בניצוחה של רונית שפירא. הקונסרבטוריון העירוני פועל בעיר הרצליה כ-30 שנה. מאות רבות של תלמידים לומדים בו. רבים מבוגריו עושים קריירה מוסיקלית מקצועית מעל במות בארץ ובעולם.

האירוע יתקיים ביום ראשון, 25 במרץ, בשעה 20:30, היכל אמנויות הבמה הרצליה. כרטיסים: 80 שקלים (70 שקלים לגמלאי / נכה).

# הדיאטנית מאיה רוזמן תרצה הערב (א') על "מיתוסים בתזונה": האם לכולם מתאימות אותן מלצות תזונה, ומה חשיבות תזונה בריאה המותאמת לכל אחד באופן אישי? "היכל בעיר", 20:30. הכניסה ללא עלות אך מותנית בהזמנת כרטיסים מראש בטלפון 09-9552921.

# ב"בית קינן" תתקיים הרצאתה של מור שמיר, מנחת הורים בהתמחות בניהול ג'אגלינג הורות קריירה, בנושא "הורות קרייריסטית". כמה פעמים אמרת או-או? או קריירה או הורות? בהרצאה מצחיקה עם הרבה סיפורים אישיים, נלמד כלים ישומיים שיעזרו לנו להעצים את ההורות בבית ויתרמו לנו בהתנהלות בעבודה. נלמד על נקודות הדמיון שבין עבודה להורות ואיך אפשר להיעזר בדברים שאנחנו יודעים לעשות טוב בעבודה גם בבית וההיפך.

מור הנה אמא לארבעה, בוגרת מכון אדלר, הטכניון ו- 17 שנות הייטק. יום שני, 20:00, "בית קינן". ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום בקישור הבא- https://goo.gl/n9e4Kh.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר