יהונתן גפן, "שיחות שלא נענו". צילום: אורית פניני
יהונתן גפן, "שיחות שלא נענו". צילום: אורית פניני

מדיוויד בואי ועד יהונתן גפן בסופ"ש בהרצליה

להקת "העכבישים מפלוטו" במחווה לדייויד בואי, יהונתן גפן מתקאמבק עם "שיחות שלא נענו", והילדים מוזמנים בשבת להצגה לפי "דירה להשכיר"

פורסם בתאריך: 27.4.18 08:05

קינג דיוויד

להקת "העכבישים מפלוטו" הוקמה לפני כחמש שנים, לרגל 40 שנים לאלבום המופת של דייויד בואי, "זיגי סטארדאסט", וממשיכה להופיע גם כיום, שנתיים אחרי מותו של בואי. זוהי למעשה להקת מחווה ישראלית לדיוויד בואי, שהוקמה מתוך הערצה והערכה עמוקה לכוכב הפופ רוק הבריטי. עידן אלתרמן, אלון נוימן, קובי סאנדהאוס, עמית דרייזין, שיקו פלדמן, ואייל רווה מגישים את להיטיו הגדולים של בואי בעיבודים נאמנים למקור, מלווים בסיפורים על בואי, ועם לא מעט הומור. המופע המקורי כלל ביצוע מלא לאלבום "זיגי סטארדאסט", עד היום אלבומו הנמכר ביותר של בואי וללא ספק אחד מהאלבומים הגדולים בתולדות הפופ והרוק.

העכבישים מפלוטו הם עידן אלתרמן- שירה וגיטרה אקוסטית, אלון נוימן- תופים ושירה, קובי סנדהאוס- שירה וקלידים, עמית דרייזין- גיטרה חשמלית ושירה, שיקו פלדמן- גיטרה חשמלית, אייל רווה- גיטרה בס. יום שישי, 27.4 ב-12:30 בזאפה הרצליה. תחילת מופע ב-14:30, פתיחת דלתות ב-12:30. כרטיס: 95 שקלים.

"דירה להשכיר", המחזמר על פי סיפורה הידוע של לאה גולדברג, מספר על שכנים, דיירי מגדל אחד, המבקשים למצוא דייר חדש במקומו של מר עכבר שעזב. אל הבניין מגיעים נמלה, ארנבת, חזיר, זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה? עיבוד מוזיקלי עשיר לעלילה מרתקת, העוסקת ביחסים בין שכנים, בעזרה לזולת ובחברות אמת, ושזורה בדמויות ססגוניות ומפתיעות. היכל אומנויות הבמה הרצליה, שבת ב-11:00. כרטיס: 65 שקלים.

במסגרת הסדרה ההרצאות "שישי בריאותי" תתקיים הרצאתה של ד"ר דינה אייזן "לצחוק מכל הלב הבריא!". אייזן מומחית ברפואת משפחה ומרצה בנושאי בריאות ושמחה. שישי ב-10:00, "היכל בעיר". הכניסה חופשית.

מרוץ הרצליה ע"ש יוסי אבני יתקיים בשבת בבוקר בפארק הרצליה. המקצים – למרחקים 2, 5 ו-10 ק"מ יוזנקו ויסתיימו בפארק הרצליה. ההרשמה אמנם נסגרה אבל הציבור מוזמן לעודד את הרצים וליהנות מאווירה ספורטיבית במזג אוויר אביבי ונוח בפארק.

שניים מהסרטים הבולטים של שנת 2017 יוקרנו ביום שישי בסינמטק הרצליה. "הבלתי נראים" מספר את סיפורם הלא מוכר של יהודים בגרמניה בזמן מלחמת העולם השנייה שהתחזו לאזרחים ארים ושרדו את השואה והמלחמה בתוך גוב האריות עצמו. התסריט מבוסס על ראיונות שערך הבמאי קלאוס רפלה עם ניצולים שחיו תחת זהות שאולה. 110 דקות, גרמנית עם תרגום לעברית. סינמטק הרצליה, שישי ב-21:00.
ובמוצ"ש יוקרן הסרט "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי", אודות אישה הנוקטת צעד יוצא דופן כדי לעורר את תשומת הלב שטרם נעצר אדם בפרשת האונס והרצח של בתה. מחירי הכרטיסים לתושבי השרון (מוזל): 26 שקלים.

ב-1978 העלה יהונתן גפן את אחת התכניות המצליחות שלו, "שיחות סלון", עם יעל לוי ודייויד ברוזה ולהיטים כמו "שיר אהבה בדואי", "עד עולם אחכה", "אי ירוק בים" ו"עד עולם אחכה". כעת הוא שוב על הבמות, עם המופע "שיחות שלא נענו". אקטואליה ומחאה משולבים בהומור ושירים, חומרים שלא תמצאו בערוצים המסחריים. עם ורד פיקר, מיקה קרני ויונתן ארצי. מוצ"ש ב-21:30, זאפה הרצליה. פתיחת דלתות ב-19:45. כרטיס: 134 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר