מתוך ההצגה "צ'פלין". צילום: יוסי צבקר
מתוך ההצגה "צ'פלין". צילום: יוסי צבקר

יום ירושלים, שבועות וצ'רלי צ'פלין, השבוע בהרצליה

וגם: מופע לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית, הסלון הספרותי מתכנס, תערוכה חדשה נפתחת והפועל הרצליה יוצאת לפלייאוף

פורסם בתאריך: 6.5.18 08:37

ח"י ל"אויסטר"

מופע המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק מציין 18 שנים ויעלה בהרצליה בסדרת הופעות מיוחדת

להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק מציינת 18 שנים ליצירתם "אויסטר" עם סדרת הופעות מיוחדת בהיכל אומנויות הבמה הרצליה. לכבוד הופעות אלו, הוסיפו היוצרים והרקדנים פרק אינטרמצו חדש שישולב במופע שיעלה בסופ"ש ובשבוע הבא. המופע בגרסתו המיוחדת יעלה אך ורק בהרצליה.

פרק התוספת הוא מיניאטורה מוזיקלית בה תשתתף המזיקאית מאיה בלזיצמן. "אויסטר" היא יצירת מחול המשלבת תיאטרון, פנטזיה, קרקס ותנועה ומורכבת כשמיכת טלאים ססגונית ועשירה בהומור. מיד עם עלייתה ב-1998 הפכה "אויסטר" ללהיט בינלאומי, הוצגה במשך למעלה מעשור כ-300 הופעות בישראל ו-150 הופעות בחו"ל, לעיני 120 אלף איש, נתון חסר תקדים למופע מחול מודרני ומקורי.

כוריאוגרפיה, בימוי, עיצוב תפאורה, עיצוב תלבושות ופיאות, פסקול: ענבל פינטו ואבשלום פולק.

משתתפים: בני אלדר, מיכל אלמוגי-שלמון/ עינת בצלאל, אלמוג בן חורין, נגה הרמלין, תומס וולסכוט, אופיר ינאי, מרתה-לואיזה ינקובסקה, מורן מילר, עמית מרסינו, אבשלום פולק, צבי פישזון, ג'וי קמין.

היכל אומנויות הבמה. ימים ראשון ושני ב-20:30. כרטיסים: 139-159 שקלים (גמלאי / נכה 112-129 שקלים).

ההצגה "צ'פלין" מספרת את סיפור חייו של צ'רלי צ'פלין, אחד האמנים הגדולים של המאה ה-20, שבילדותו סבל מעוני, אך לא ויתר על חלומו ודמות הנווד המפורסמת שלו, מוכרת לכל מבוגר וילד ברחבי העולם. זהו סיפור מופלא על ילד שתמיד ראה את חצי הכוס המלאה גם בתנאים הקשים ביותר. לגילאי 6-9. לאחר ההצגה יתקיים באולם מפגש עם יוצרי / משתתפי ההצגה.

היכל אומנויות הבמה, יום שלישי, 8.5 ב-17:30. כרטיס: החל מ-80 שקלים.

# הסלון הספרותי עם ד"ר רונית בועז יתכנס הערב (א') ב-20:00 בהרצאה על הספר "אח שלי איוב" של שמי זרחין, אודות נער יתום, גנב ומאוהב, הזורע את געגועיו בנשמותיהם של אלה שאת חפציהם הוא מעלים בנגיעה של חסד. הספריה הראשית, סוקולוב 56.

# חגיגת שבועות תתקיים ביום שני בבניין העירייה. ב-16:30 פעילות "גילוי – מדעים לילדים" ובה אתגרים ושזירת זרים. ב-17:30 המופע "מטיילים עם אושרית בארץ ישראל". הכניסה חופשית.

# ביום שלישי חוגגת הרצליה את "יום ירושלים". התכנסות ב-16:30 ברחבת הפרגולה במרכז העיר (בן גוריון 1, ליד בית הכנסת הגדול). בתכנית: צעדה משפחתית, ההצגה "שומרי הזמן", הגרלות והפתעות.

# ביום שלישי ייערך ב"היכל בעיר" אירוע חגיגי לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית. בתכנית: קטע נגינה, ברכות וחגיגה צוענית בלקנית עם להקת צ'וקרלה והזמרת אילונה טויביס. התכנסות ב-18:30, תחילת מופע ב-19:00. להזמנת כרטיסים ללא תשלום: משרדי מתנ"ס יד התשעה, 09-9591050.

# בגלריה העירונית תיפתח תערוכה קבוצתית, "חופים". במהלך ההכנות לתערוכה יצאו האמנים לחופי העיר והנציחו אותם על הדפים ובדי הקנבס. אוצרת: בלה רוזנבאום. התערוכה פתוחה בימים א, ג, ד, ה בין 10:30-17:30.

# הפועל הרצליה סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי בליגה א' צפון ולאחר דחייה בגלל מזג האוויר, תתחיל הקבוצה את משחקי הפלייאוף במשחק נגד הפועל "רובי שפירא" חיפה, בתקווה להעפיל לגמר המחוזות. בעונה הסדירה ניצחו חניכיו של ארז בנודיס את יריבתם פעמיים 1:2, ותוצאה דומה תהיה פתיחה מצוינת לפלייאוף.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר