יגאל בשן. צילום ליאור קסון
יגאל בשן. צילום ליאור קסון

סופ"ש בהרצליה: יגאל בשן מגיע להופעה בזאפה

וגם: תערוכה במבצר אפולוניה ודיג'י אבי פרטוש מגיע ל- D BAR

פורסם בתאריך: 15.6.18 08:02

אנחנו רק שמים את זה כאן: שישי בלילה, המסיבה של ה – D BAR בניצוחו של מלך חיי הלילה אבי פרטוש, עם אנשים יפים, פלייליסט לפנים בניצוחו של רועי פלנר התותח, פינוקי קיץ מפנקים וקרים וגם כניסה לבנות בחינם עד השעה 23:30 בלילה. שישי ה- 15/6 החל מהשעה 22:00.

ציפור קטנה בלב: הזמר יגאל בשן יופיע בזאפה הרצליה עם מיטב שיריו, ביניהם, "סיוון", "ברטה", "בואי נעשה לנו חג", "תן לי (מה שהיה תשכח מזה)", "כמו צועני" ועוד.
כבר בגיל 15 החל יגאל בשן להופיע יחד עם שלומית אהרון, חברתו לכיתה, בצמד "יגאל ושלומית". בשנת 1969, כשהוא בן 18 בלבד, זכה בשן ב"פרס כינור דוד" וביצע בפסטיבל הזמר והפזמון את "על גל האבן הלבנה" למילים של ירון לונדון וללחן של יעקב הולנדר. עם שחרורו מהצבא בשנת 1972, הוציא בשן את האלבום "להשתחרר" ונבחר פעם נוספת לזמר השנה של גלי צה"ל. בשנת 1981 הוציא בשן את אלבומו "סיון", אשר הוקלט עם להקת "ברוש". האלבום היה המצליח ביותר באותה שנה, וכלל מלבד שיר הנושא גם את הלהיטים "תן לי" מתחרות הקדם אירוויזיון. בשן הוציא בשנת 1982 את האלבום "לא לבד". הופעתו של יגאל בשן תתקיים ביום שבת (16.6) בשעה 22:00 בזאפה הרצליה

אומנות בים: רשות הטבע והגנים מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מהגלריה של הטבע בגן הלאומי אפולוניה בתערוכה "החוף והים בעיני האומנים". התערוכה היא חלק מפעילויות שמתקיימות במסגרת שבוע "אדם וים 2018", המצוין על ידי רשות הטבע והגנים בשיתוף ארגון "אנשי הים התיכון". במשך מספר חודשים יצרו קבוצת אומנים, ביניהם צלמים, ציירים, אומני מתכת וברזל, אומני צבעי מים ורבים אחרים תערוכת אמנות המשלבת בתוכה טבע, קהל והיסטוריה. לאורך מסלול ההליכה אל מול הים המטיילים יוכלו לצפות בתערוכה ולראות את היצירה בהתהוותה תוך שיחה עם האומנים והבנת המשמעות של היצירות השונות. גן לאומי אפולוניה ממוקם בצפון מערב הרצליה והוא מציע הן לאמנים והן למבקרים באתר מראות נוף יוצאי דופן ושרידים ארכיאולוגיים מהתקופה הרומית, הצלבנית והביזאנטית. האתר נחשב לאחת מפנינות הטבע המרהיבות באזור השרון והיצירות המוצגות במקום מתקשרות כולן לערכי הטבע ולנוף הים הנשקפים מהמצוק. לאורך המסלול יוצגו יצירות המתקשרות לנושאים שונים בינהם יצירות נוף, פורטרטים ועוד.
התערוכה תוצג ביום שבת (16.6) בין השעות 20:00-17:00, הכניסה לתערוכה היא ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר.

סוגרים ומתחילים שבוע בכיף: קבלת שבת בצהרי יום שישי ה- 15/6 עם אמיר יוסף שמגיע לדבלין בר בהרצליה לעשות שמח ומרים את הקהל על הרגלים. מתחילים בשעה 14:00, שריינו מקומות ובואו. במוצ"ש הקרוב, ה- 16/6, ערב חד פעמי, מיוחד ומקפיץ, עם הזמר השרמנטי לואי עלי שירים לכם בסלסולים, ישר לשבוע החדש! החל מהשעה 21:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר