מסעדת קלאטה 15. צילום דניאל לילה

היישר מאיטליה: מסעדה איטלקית חדשה נפתחה בהרצליה פיתוח

הבעלים של המסעדה הם אנדרה ורייצ'ל מגי, זוג מסעדנים שחרט על דגלו להביא את הקולינריה האיטלקית המסורתית אל הסועדים שלהם ברחבי העולם

פורסם בתאריך: 20.12.19 00:32

מסעדה איטלקית חדשה, Calata 15, נפתחה ברחוב מדינת היהודים 89 בהרצליה פיתוח. בכניסה למסעדה יוכלו הסועדים לראות דרך חלון בלגי את חדר הפסטה ותהליך הכנת הפסטות הטריות במקום. הבעלים של המסעדה הם אנדרה ורייצ'ל מגי, זוג מסעדנים שחרט על דגלו להביא את הקולינריה האיטלקית המסורתית אל הסועדים שלהם ברחבי העולם. לזוג יש מספר מסעדות איטלקיות בעולם – במספר ערים באיטליה, ובמנצ'סטר, אנגליה.  כעת, לאחר מגורים של שנים ארוכות בלונדון, איטליה וארה"ב החליטו השניים להגיע ולהשתקע בישראל.

בני הזוג מגי בנו את התפריט בשיתוף עם איטלקים בצוות המטבח שלהם, שיעבדו במסעדה לצד טבחים ישראלים שיגויסו בהמשך. בין חומרי הגלם הכלולים בתפריט של מסעדת Calata 15 יהיו חומרי גלם רבים המיוצרים וגדלים באיטליה שייובאו במיוחד עבור המסעדה. בתפריט תוכלו למצוא מנות פסטה מסורתיות, פיצות, מנות ראשונות ומנות עקריות ואת הקינוחים שתכין הקונדיטורית האיטלקיה אוריאלה שהגיעה על מנת ללמד את הצוות הישראלי את המתכונים המסורתיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר