שלומי ברכה, מני ממטרה, רמי קליינשטיין, יובל דיין. צילום טל שחר, ניר עמוס, דניאל צ'צ'יק, מוטי מילרוד

רמי קליינשטיין, יובל דיין ומני ממטרה: מופעי מוזיקה והופעות לילדים יתקיימו ברחבת בניין העירייה

ההופעות, שיתקיימו בשבוע הבא, יערכו במתחם מגודר והישיבה בכסאות מסומנים. עלות הכניסה עשרה שקלים ברישום מראש בלבד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.8.20 07:31

עיריית הרצליה תקיים בשבוע הבא, ברחבת בניין העירייה, מופעי מוזיקה לילדים ומבוגרים, עם הופעות של אמנים בעלי שם כמו רמי קליינשטיין ושלומי ברכה וכוכבי ילדים כמו מני ממטרה והדוד חיים. ההופעות יתקיימו בימים ראשון, שני ושלישי כשבכל יום תתקיים הופעה לילדים בשעה 18:00 והופעה למבוגרים בשעה 21:00.

ביום ראשון, 23.8, בשעה 18:00, תתקיים הופעה של כוכב הילדים מני ממטרה ובשעה 21:00 מופע פסנתר של רמי קליינשטיין.

ביום שני, 24.8, בשעה 18:00, תתקיים הופעה של כוכב הילדים הדוד חיים, ובשעה 21:00 מופע אינטימי של הזמרת יובל דיין.

ביום שלישי, 25.8, בשעה 18:00, יתקיים מופע בידור מוזיקלי של כוכבי הילדים קצפת ותות ובשעה 21:00 מופע להיטים נוסטלגי עם שלומי ברכה מלהקת משינה שיארח את רון רוזנפלד מלהקת פורטרט.

ההופעות יתקיימו במתחם מגודר והכניסה אליו מותנת בדמי רישום של עשרה שקלים לאדם. הרישום באתר המרכזים הקהילתיים הרצליה. פתיחת השערים תחל בשעה 17:00 למופעי הילדים, ובשעה 20:00 למופעי המבוגרים. הישיבה במופעים תהיה בכיסאות מסומנים מראש. המופעים יתקיימו תחת הנחיות התו הסגול, ובמקום לא תתקיים מכירה או הגשה של מזון.

ראש העירייה משה פדלון: "התרבות היא כאוויר לנשימה בכל ימות השנה, ובתקופה זו במיוחד. אני מזמין את כל תושבי הרצליה ליהנות מסדרת מופעים מוזיקה לקטנים ולגדולים תחת כיפת השמיים ובהתאם לכל ההנחיות. בתקווה לימים שקטים ובריאים יותר". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "הפעילות המרעננת היא ביטוי לרצון של עיריית הרצליה לאפשר לתושבים לצאת משגרת הקורונה והשלכותיה, לעודד את רוחם ולהתחיל להניע את חזרת חיי התרבות שכל כך מעשירים ומנחמים את הנפש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר