אבי זיתן, תושב הרצליה, מומחה לאסטרטגיה ושיווק, מגיע ביום רביעי ה־15.11 ל־בר בעיר במסגרת אירועי "עסקים על הבר", ללמד אתכם מה זה שיווק פורץ דרך, חדשני וחצוף. זיתן, בעל ניסיון עשיר בעולמות הפרסום והשיווק (מנהל שיווק בסלקום, סמנכ"ל שיווק של סמסונג, משרד פרסום JWT טמיר כהן, ומלווה ארגונים גדולים בתחום), עם וותק של למעלה מ־20 שנה, נפרד מגבולות השיווק הישן ויש לו מילה אחת שיכולה לשנות את כל פעילות השיווק שלכם ב- 2018. נראה שכדאי להקשיב לו.
איך נוצר החיבור עם "עסקים על הבר"?
"גיבשנו הרצאה שמיועדת לכל מי שמחפש לשווק את העסק שלו, לקדם אג'נדה, או אפילו למתג את עצמו. בעולם המדיה החדשה כל אחד מאתנו הוא קצת איש שיווק. ובעידן שבו שיווק זו "הדת" החדשה נלמד איך להשתמש בו בצורה חכמה".
זיתן ממשיך ומסביר: "תמיד נראה לנו ששיווק זה משהו מאתגר ומורכב, וזאת בעצם הבעיה. זה גורם לאנשים רבים לחשוש, לקחת צעד לאחור וללכת רק על בטוח. הכרתי הרבה מנהלי שיווק שלא יודעים לצאת מאזורי הנוחות שלהם. תמיד מגדירים אותם יעדים, עובדים עם אותם מוצרים, אותם ערוצי הפצה שעבדו בעבר ואותו קהל יעד שאנחנו מניחים שהוא לא השתנה".
זה נשמע דווקא הגיוני, אם זה עובד, למה לשנות? למה צריך להמציא את הגלגל מחדש?"
"התשובה הפשוטה היא שאם נמשיך לנסוע על אותו גלגל שהמציאו בתקופת האבן – לעולם לא נגיע לירח! הלקוחות שלנו השתנו. הם מופצצים במסרים ומתעלמים מ-99% מהמסרים הפרסומיים. הם ספקנים וחשדנים וקשה לרגש אותם.
"במציאות הנוכחית יש רק דרך אחת לפרוץ קדימה – להישיר מבט לכל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים ולהגיד על זה F**K. זאת מילת הקסם. רק מי שידע לנער את האבק ולהעיז להיפרד מהפרדיגמות הישנות יצליח לעשות קפיצת מדרגה אמיתית".
נשמע מאוד "ריסקי". זה משהו שאפשר ללמוד על כוס בירה?
"האמת היא שלא להעיז זאת לקיחת הסיכון האמיתית. אי אפשר להמשיך לעשות את אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות חדשות. בנוסף, אם עושים את זה נכון אז הסיכון הוא מחושב ומשתלם. בהרצאה אציג דוגמאות וכלים איך להעיז במקומות הנכונים, כדי ש־2018 תהיה הרבה יותר מוצלחת מ־2017.
# יום רביעי 15.11, בשעה 20:30, בר בעיר רחוב בן גוריון 7, הרצליה. מחיר כניסה: 20 שקלים.
תגובות