אגם אפל ואפל מדיקל, צילום פרטי
אגם אפל ואפל מדיקל, צילום פרטי

| הסרת שיער בלייזר | סיפור ההצלחה של אגם אפל, שבגיל 17 פתחה את מרכז היופי הראשון שלה

כיום לאפל מדיקל יש כבר ארבעה סניפים, האחרון שבהם נפתח בהרצליה והרבה לקוחות מרוצות, החל מגיל 8. "הקונספט של המקום הוא שילוב של מקצועיות, טכנולוגיה מתקדמת, יחס אישי ומחיר הוגן", מסבירה אגם

פורסם בתאריך: 20.8.23 12:46

לא מדובר במסלול עיסקי רגיל: אגם אפל פתחה לפני כשלוש שנים את מרכז היופי 'אפל מדיקל', המתמחה בתחום האסתטיקה והיופי ומספק מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער בלייזר בהתאמה אישית ובמיצוק והמסת שומן. אפל הצעירה, היא דמות לא שגרתית בענף היופי והאסתטיקה: היא רק בת 20, מה שאומר שאת מרכז היופי הראשון שלה פתח תה בגיל 17.

כיום ל'אפל מדיקל' כבר ארבעה סניפים: בהרצליה, אלעד, מושב מצליח ובבית שמש. "מה שמבדיל אותנו ממרכזי יופי אחרים זה שאנחנו מאמינים שלכל אחת ואחד מגיע להרגיש הכי טוב עם עצמם ואנחנו פה על מנת להגשים להם זאת", מסבירה אפל. "הקונספט של המקום הוא שילוב של מקצועיות, טיפולים מצוות שהוכשר והוסמך באופן ייחודי, טכנולוגיה מתקדמת ויחס אישי ומחיר הוגן. אני מאמינה שהמחירים צריכים להיות נגישים לכלל האוכלוסייה. בהתאם לכך, מחיר לסדרה של 10 טיפולים בשעות הבוקר מתחיל ב- 1500 שקלים".

אפל מדיקל מתמחה בהסרת שיער בלייזר במכשיר "סופרנו פלטינום" – מכשיר הלייזר שנחשב למתקדם בעולם, פועל בטכנולוגיית SHR ונחשב לבטוח ויעיל. המכשיר מבטיח טיפול ללא כאב עם ידית קרה ומותאם לכלל סוגי העור כולל כהה ושזוף. הטיפול קצר ומהיר ואפשרי מגיל שמונה. "לא פעם אני נשאלת האם נכון להתחיל טיפול בלייזר בגיל שמונה", מציינת אגם, "ואני מסבירה שמדובר במכשיר מותאם לילדים ולנוער, שעובד על פולסים ממוקדים. היום הילדות מתחילות לגלח את השיער בצורה לא מבוקרת ולפצוע את עצמן בגיל צעיר, דבר שגורם להן לסיכון. אני מאמינה שמי שמורידה שיער בגיל הזה, זקוקה לכך ולכן עדיף לעשות זאת בצורה מסודרת ובליווי ההורים".

באפל מדיקל עושים גם טיפולי פנים וגוף בפלטפורמה טכנולוגית ייחודית על ידי מכשיר ה-Accent Prime. המכשיר מבוסס על שלושה סוגי טכנולוגיות: אולטרסאונד US, גלי רדיו RF ומיקרופלזמה. הטיפולים מתמקדים בעומקים שונים של העור ותורמים להצרת היקפים, חיטוב הגוף, הצערת עור הפנים, חידוש ומיצוק העור, טיפול בצלוליט וטיפול בצלקות וסימני מתיחה. "הטיפולים במכשיר אינם פולשניים ומאפשרים חזרה מיידית לשגרה", מדגישה אגם, "הם נותנים מראה מתוח וצעיר של העור. בנוסף, המכשיר מעלים את צלקות ופציעות תוך מספר שבועות".

אפל היא דמות מיוחדת. היא בת 20. ופתחה את מרכז היופי הראשון בגיל 17 במקביל ללימודי התיכון ובחינות הבגרות. "אובחנתי בגיל צעיר עם לקויות למידה, דיסלקציה ודיסקלקוליה ובבית הספר לא ממש הבינו אותי" היא חושפת. "בזמן הלימודים, הבנתי שהייעוד שלי בחיים זה תחום היופי, האסתטיקה והתחום הטיפולי. התחלתי ללמוד את התחום ובעזרת סיוע כלכלי מההורים, התחלתי לקבל לקוחות לאחר שעות הלימודים ולאט לאט זה הפך להיות טירוף ועוד ועוד נערות ונשים ביקשו להגיע אלי. פתחתי את הסניף הראשון באלעד על מנת להנגיש את זה לנערות שאין להן אפשרות כלכלית והעסק גדל והתפתח וכיום הוא נותן מענה לקהל גדול".

ליצירת קשר:

טלפון: 1800-280-290

לשליחת הודעת וואטסאפ לחצו כאן 050-842-4449

לאיסטגרם  https://www.instagram.com/apple_medical_1/?hl=he

לאתר https://applemedical.geo-media.co.il/

לפייסבוק https://www.facebook.com/agamhayofielad?locale=he_IL

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר