ענת פביאן צילום אורי קריספין

"הרגשתי פספוס" | האם ענת פביאן תהיה הסבתא הכי יפה?

בצעירותה היא כיבדה את רצון הוריה ופרשה מתחרות מלכת היופי, עכשיו ענת פביאן עלתה לשלב הגמר של תחרות הסבתא היפה בישראל. מה השאיפות? "כל הזמן אומרים לי שאני צריכה לעסוק בתחום האיפור והסטיילינג"

פורסם בתאריך: 27.4.21 16:47

ענת פביאן, תושבת הרצליה, נבחרה לאחת מ-30 המתמודדת הסופיות בתחרות היופי 'סבתוש – הסבתא הכי יפה בישראל'. התחרות תתקיים בחודש הבא באשדוד בהפקתו של אורי קריספין. פביאן היא בת 60, ונשואה לעופר, לשעבר שוער הכדורגל במכבי פתח תקוה ונבחרת ישראל, ובעשר השנים האחרונות מאמן נבחרת הנערים של ישראל ומנהל פרויקט המצויינות של ההתאחדות לכדורגל. היא אמא לאדם בן ה-29, רס"ן ב-8200 ולנאדין שנשואה עם שני ילדים ובהיריון מתקדם. במשך עשר שנים הייתה בעלת בית מרקחת בראש העין ובשנים האחרונות שינתה כיוון ומתעסקת בתחום האופנה.

"בצעירותי קיבלתי פניה להשתתף בתחרות מלכת היופי וההורים שלי אמרו לי שזה לא מתאים לי, כי אני בחורה רצינית", היא מספרת, "למדתי שרטוט אדריכלי ועיצוב פנים והם היו שמרנים ולכן כיבדתי אותם ולא השתתפתי בתחרות, למרות שהתקבלתי. לאורך השנים הרגשתי סוג של פספוס, אבל לא התעסקתי בזה יותר מידי. הייתה לי קריירה, עשיתי דברים והרגשתי שאני מגשימה את עצמי בדרכים אחרות. לפני כשנה, אחת הלקוחות שלי נדהמה לשמוע שאני סבתא וסיפרה לי על התחרות. שלחנו תמונות וקיבלתי זימון, אבל לא התקדמתי עם זה", היא מוסיפה. השנה, היא קיבלה זימון במייל והחליטה לבדוק זאת: "ניגשתי לעופר בעלי והוא ישר אמר לי שאני חייבת ללכת. וזו באמת חוויה מאוד מיוחדת. קודם כל זה להכיר בנות מכל הארץ, שמפרגנות אחת לשנייה ואורי מקסים וכל שבוע עושה לנו הפקות ומפגשים".

ענת ועופר פביאן

איזה תגובות את מקבלת?
"תגובות מאוד חמות גם מהמשפחה והילדים שלי, מבן הזוג שלי שמפרגן ומגיע איתי לכל המפגשים וגם מהסביבה. אני מניחה שיש גם אנשים שמרימים גבה, אבל זה לא מגיע אלי ואני עושה מה שאני מרגישה ומרגיש לי הכי טוב".
יש מחשבות לשנות קריירה?
"מילדות, תמיד החברות שלי באות אלי שאני אאפר אותן, אסדר להן את השער ואת כל החברות שלי איפרתי וארגנתי לחתונות של הילדים שלהן. לשמחתי אני מהווה השראה לנשים אחרות ועוזרת להן להראות טוב ואני נהנית מכך. כל הזמן אומרים לי שאני צריכה לעסוק בתחום האיפור והסטיילינג ואם זה יזרום אני אשמח".
# # #

אורי קריספין והמועמדות בתחרות סבתוש

בתחרות שתי מתמודדות נוספות מהשרון, היכנסו כאן לקרוא עליהן:

הסבתא הכי יפה: אורנה בצלאל העפילה לגמר ולא פוסלת דוגמנות או ריאליטי

"הנכדים מוחאים לי כפיים" | האם יעל וכמן תהיה הסבתא הכי יפה?

תחרות 'סבתוש – הסבתא היפה בישראל', מתקיימת זו השנה השישית ועל ההפקה אחראי אורי קריספין שמפיק גם את תחרות מלכות היופי של אזור הדרום כבר שנים רבות. באחד האודישנים של תחרות מלכת היופי, הגיעה נערה בת 17 עם מלווה, קריספין חשב בהתחלה שזו האמא שלה, אך כאשר הסתבר לו שזו הסבתא, הוא החליט שהוא חייב לעשות תחרות יופי לסבתות. בשנה הראשונה, התחרות היתה אינטרנטית ואחרי שהיא נחלה הצלחה, החליט להפוך אותה לתחרות לכל דבר. קריספין מסביר: "בדרך כלל התחרות מתקיימת בחודשים ינואר ופברואר, אך השנה לאור המצב ובעיקר חוסר הבהירות היא נדחתה ל-31 במאי. לא הייתי מוכן לוותר על התחרות ואמרתי שאני עושה כנגד כל הסיכויים והחלטתי ללכת על הקונספט היוקרתי באולם, כמו שאני עושה כל שנה ולא נתתי למצב להרוס. חוץ מזה יש התלהבות מצד הנשים. מאות הגיעו לאודישנים ולגמר יעלו 30 נשים".

הקריטריון להשתתפות בתחרות הוא שהמתמודדת צריכה להיות קודם כל סבתא. הצעירה ביותר בין המתמודודת היא בת 40 והמבוגרת בת 71. הגמר יתקיים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד שבדרך יכול להכיל 1,000 איש, אך כרגע על פי המתווה יהיו כ-300 צופים. "אני מקווה שעד מאי נוכל להכניס יותר קהל", אומר קריספין, "אבל מבחינתי זה כבר פחות מעניין, כי לקחתי בחשבון את המגבלות. הבנות כבר מגיעות לקמפיינים, יש משתתפות מאילת ועד נהריה וההתרגשות בשיאה".
מאפרת התחרות היא רווית אסף. ביום התחרות ידגמנו הסבתות על הבמה שמלות ערב. לאורך התקופה עוברות המתמודדת השתלמויות, לוקחות חלק בהפקות אופנה, משתתפות בתכניות בוקר ובעיקר נהנות. בתחרות עצמה מלבד המקום הראשון יחולקו פרסים נוספים כמו סגניות, חביבת הקהל, סבתת אינסטגרם – הסבתא שהכי שולטת במדיה, תגלית התחרות ופרס אישי של קריספין למצטיינת התחרות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר