דודו טסה. צילום לירן בר, באדיבות דוברות העירייה.
דודו טסה. צילום לירן בר, באדיבות דוברות העירייה.

בקרוב בהרצליה: דודו טסה, יסמין מועלם, שאנן סטריט ועוד. וזה לא בערב יום העצמאות

עיריית הרצליה תקיים במהלך חג פסח את מופעי 'פסח music' בפארק הרצליה, כאשר במוקד האירוע מופע בו דודו טסה מארח את יסמין מועלם. בהמשך לאחר תתקיים סדרת הופעות חיות בהיכל בעיר

פורסם בתאריך: 30.3.23 07:32

עיריית הרצליה תקיים במהלך חג פסח את מופעי 'פסח music' בפארק הרצליה, כאשר במוקד האירוע מופע בו דודו טסה מארח את יסמין מועלם. יום קודם לכם יתקיים הפנינג משפחות עם משפחת ספיר. אחרי פסח יארחו היכל בעיר' ואנזו – המקום לצעירים בהרצליה, את סיטי LIVE – סדרת הופעות חיות.

מופעי 'פסח music' בפארק הרצליה: ביום ראשון, 9.4, בין השעות: 19:30-16:00 – הפנינג משפחות עם משפחת ספיר במופע "הממלכה". לאורך ההפנינג יוצבו ברחבי הפארק מתקנים, מתחמי מתנפחים ומשחקים, פינות יצירה, מתחם פוד טראק, ועוד. מחיר כרטיס: 19 שקלים בלבד.

יסמין מועלם. צילום רותם לבל באדיבות דוברות העירייה

יסמין מועלם. צילום רותם לבל באדיבות דוברות העירייה

ביום שני, 10.4, בין השעות: 23:00-19:00 יתקיים מופע של דודו טסה מארח את יסמין מועלם (המופע יחל בשעה 21:00). לאורך הערב יוצבו ברחבי הפארק דוכני יין, מתחם פוד טראק, מוסיקה עם די'גיי, ועוד. מחיר כרטיס: 19 שקלים בלבד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


כאמור בהמשך 'היכל בעיר' ו'אנזו' יקיימו את סיטי LIVE – סדרת הופעות חיות בהיכל בעיר: עידו ברטל, שאנן סטריט מארח את ג'ימבו ג'יי ומופע של  אסף אמדורסקי

להלן ההופעות שיתקיימו במסגרת 'סיטי LIVE' בהיכל בעיר, הרצליה:

מוצ"ש, 15.4, בשעה 21:00 – עידו ברטל במופע להקה. יש שירים שאתם רק חושבים שאתם מכירים, אבל ברטל יוכיח לכם שככה עדיין לא שמעתם אותם מעולם, עם הביצועים ששברו את הרשת. החל משעה 20:00, DJ יערה רון ברחבת הכניסה. מחיר כרטיס לתושבי הרצליה: 89 שקלים. מחיר כרטיס רגיל: 120 שקלים.

מוצ"ש, 29.4, בשעה 21:00 – שאנן סטריט מארח את ג'ימבו ג'יי. כבר 25 שנה ששאנן סטריט קיבע את מעמדו כאחד הכוחות החשובים ופורצי הדרך בהיפ הופ הישראלי. שאנן מגיש את מיטב השירים שלו מהקריירה – שירים שכתב וביצע עם הדג נחש ושירים שראו אור במסגרת 3 אלבומי הסולו שהוציא. אורח: הראפר ג'ימו ג'יי. החל משעה 20:00, DJ יערה רון ברחבת הכניסה. מחיר כרטיס לתושבי הרצליה: 89 שקלים. מחיר כרטיס רגיל: 120 שקלים.

מוצ"ש, 6.5, בשעה 21:00 – אסף אמדורסקי במופע סולו. מסע אינטימי בזמן דרך שיריו הגדולים של אסף אמדורסקי, "השמיים הכחולים", "רוך וקושי", "את ואני נוסעים לאט”, "חלום כהה", "בראשית”, "רכבת לצפון", "יקירתי", ״15 דקות״ ועוד. מחיר כרטיס לתושבי הרצליה: 89 שקלים. מחיר כרטיס רגיל: 120 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר