הדמיית הקאנטרי בהרצליה, דוברות העירייה
הדמיית הקאנטרי בהרצליה, דוברות העירייה

הריסה ובנייה: קאנטרי הרצליה ייבנה מחדש. מתי הוא צפוי להיפתח?

העירייה החליטה לא להסתפק בשיפוץ הקאנטרי שהיה מוזנח במשך שנים רבות ונסגר בסוף 2022, אלא להשקיע בבנייה מאסיבית. הבנייה תתבצע בשני שלבים, כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 8.6.23 07:58

תושבי הרצליה יזכו בעתיד הקרוב ליהנות מקאנטרי קלאב חדש ומודרני, אבל לא בטוח שזה יקרה במהלך הקיץ הקרוב. עיריית הרצליה הודיעה השבוע כי הקאנטרי ייפתח מחדש בחודשים הקרובים אבל לא נקבה בתאריך פתיחה מדויק.

כזכור, לפני כשנה פרסמנו ב"צומת השרון" תלונות של תושבים לגבי מצבו הירוד של הקאנטרי ששימש בעבר משתמשים רבים. לחץ התושבים עשה את שלו ובחודש ינואר האחרון הודיעה העירייה כי קאנטרי קלאב הרצליה, שנוהל עד כה על ידי חברת "האחים עופר השקעות", יחזור לידי עיריית הרצליה וזאת כאמור אחרי שנים של תלונות מצד תושבים על מצבו של הקאנטרי וסגירתו הסופית בסוף שנת 2022.

העבודות בקאנטרי קלאב הרצליה. ייפתח מחדש עד סוף השנה. צילום: שרון יונתן

העבודות בקאנטרי קלאב הרצליה. ייפתח מחדש בחודשים הקרובים. צילום: שרון יונתן

מהעירייה נמסר השבוע: "לאחר ההחלטה להעביר את ניהול הקאנטרי לידי עיריית הרצליה, קיבל ראש עיריית הרצליה החלטה אמיצה – לא להסתפק בשיפוץ אלא, בהשקעה של מיליוני שקלים, לבצע הליך בנייה מאסיבי מחדש אשר יתאים את מתקני הקאנטרי לצרכי האוכלוסייה העכשוויים. המבנה המרכזי לא אושר לשימוש על ידי ועדת הבטיחות והוא נדרש להריסה מלאה (נהרס לפני כחודשיים – ש.י.). במקום הוצבו תשתיות חדשות והמבנה ייבנה מחדש מהיסודות. במהלך החודשים הקרובים, תושבי הרצליה יוכלו לשוב וליהנות מהקאנטרי החדש ומבריכות, מתקני כושר, ספורט ופנאי, מדשאות, מלתחות – חדשים, משודרגים, מתקדמים ומודרניים".

 

 

כל מי שעובר במקום יכול להבחין בעבודות הנרחבות המבוצעות במקום בימים אלו, בעיקר בבניית הבריכה החיצונית. בשלב ראשון ייפתחו במקום חדר כושר חדיש, חדרי חוגי ספורט מאובזרים, בריכה משפחתית חיצונית, בריכת פעוטות חיצונית, גינת משחקים חדשה, מתחם נינג'ה אתגרי, מגרש קט רגל, מלתחות חדשות עם סאונה רטובה וסאונה יבשה, מתחם ישיבה שקט למבוגרים, מתחם לאירועים והופעות, מדשאות רחבות עם הצללות. בשטח הקאנטרי יוצב פוד-טראק לשימוש הציבור בחודשי עונת הרחצה, שיציע מזון ושתייה במחירים מפוקחים. בשלב השני, שיחל במהלך שנה הבאה, תשופץ הבריכה האולימפית.

בעירייה ציינו כי הקאנטרי המחודש יציע מערכת חוגי ספורט במגוון ענפים עם מיטב המדריכים, בהם פילאטיס, יוגה, עיצוב, חיטוב, אימונים פונקציונאליים ועוד. הקאנטרי יפעל כל השבוע לאורך שעות היום. בימים ראשון-חמישי, בין השעות: 22:00-06:00, בימי שישי, בין השעות: 18:00-06:00, בימי שבת, בין השעות: 18:00-07:00, אם כי שעות הפעילות עשויות להשתנות.

הקאנטרי יציע מנוי שנתי אישי או משפחתי, במחיר שווה לכל נפש, הכולל שימוש במתקני הקאנטרי השונים בכל חודשי השנה. בנוסף, מיום הפתיחה ולמשך שנת 2023, תינתן אפשרות להיכנס לקאנטרי באמצעות כרטיסייה, וזאת בהתאם לתפוסת המקום באותו יום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חני

    נפלא! כך אולי נוכל ללכת ברגל אל הברכה באלתרמן ולהנות ממנה ומהחוגים שם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר