רוני זינגר (מימין, צילום שלומי יוסף) הילה ירושלמי (צילום בן יצחקי)
רוני זינגר (מימין, צילום שלומי יוסף) הילה ירושלמי (צילום בן יצחקי)

תחקיר התצפיתניות והאונס: מפגש מיוחד עם רוני זינגר והילה ירושלמי יתקיים הערב בהרצליה

זינגר תספר על תחקיר התצפיתניות המדובר שעשתה ומה קרה בעקבות שידור הכתבה. ירושלמי היא יוצרת סרטון ההסברה שזכה למיליוני צפיות בכל העולם - Rape is not resistance

פורסם בתאריך: 4.12.23 11:31

רבות דובר על גבורתן של נשים רבות החל מאירועי ה-7 באוקטובר בדרום ועד היום. עיריית הרצליה החליטה לשים את הזרקור על הנשים במלחמה הנוכחית, במפגש מיוחד שיתקיים היום (שני).

המפגש יעסוק בסיפורן של התצפיתניות שהתריעו על אירועי 7 באוקטובר, כאשר רוני זינגר, כתבת התכנית "זמן אמת" בערוץ 'כאן 11', תספר על תחקיר התצפיתניות המדובר שעשתה ומה קרה בעקבות שידור הכתבה.

בנוסף, תתארח במפגש הילה ירושלמי, יוצרת סרטון ההסברה שזכה למיליוני צפיות בכל העולם Rape is not resistance. הסרטון מציג אישה ישראלית שנאנסה על ידי מחבל חמאס בפסטיבל ברעים ומגיעה לתחנת משטרה גלובלית כדי לדווח על האונס. בקבלה היא זוכה למענה מיידי ומתבקשת למלא פרטים, אך לאחר שהיא מספרת שנאנסה על ידי פלסטיני ושהיא ישראלית, היא נדחית בנימוק שאין לכך הוכחות. ההנהלה באותה תחנת משטרה החליטה שכל אלימות נגד ישראלים היא "התנגדות לגיטימית".

המפגש יתקיים היום, שני, 4.12, בשעה 20:30, בסינמטק הרצליה, רח' בן גוריון 22, והוא יועבר בשידור ישיר בזום. המפגש ללא עלות אך מותנה בהרשמה מראש – הן לסינמטק והן לזום. להרשמה למפגש, ניתן להיכנס לאתר העירוני.

המפגש נעשה על ידי מינהל נשים הרצליה, ובשיתוף בית קינן וסינמטק הרצליה. ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "המלחמה הקשה חשפה אותנו לנשים גיבורות ואמיצות שנלחמו והשמיעו את קולן. חלקן אף לוקחות חלק פעיל בהגנה על המולדת. זה מראה לנו עד כמה חשוב והכרחי שיהיה במדינה שוויון הזדמנויות מלא לנשים. בעיריית הרצליה ישנו רוב נשי בתפקידי ניהול ואנו נמשיך לקדם ערכים של שוויון הזדמנויות לכל המגזרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר