עדלאידע 2022 בהרצליה, צילום דוברות העירייה
עדלאידע 2022 בהרצליה, צילום דוברות העירייה

בגלל המצב: השנה לא תהיה עדלאידע בהרצליה. זה מה שיהיה במקום

ראש העירייה, משה פדלון, הודיע שבשל המצב לא תתקיים העדלאידע המסורתית, "זאת לאחר התייעצויות עם המשטרה ופיקוד העורף". במקום זאת תקיים העירייה פעילויות בשכונות ובמרכזים הקהילתיים

פורסם בתאריך: 17.1.24 09:38

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, החליט שלא לקיים בפורים השנה עדלא ידע בהרצליה, זאת בשל המצב. במקום זאת יתקיימו אירועים שונים בשכונות ובמרכזים הקהילתיים.

פדלון מסר בהודעתו: "בנסיבות המצב הביטחוני, ולאחר התייעצויות עם משטרת ישראל ופיקוד העורף, החלטנו השנה שלא לקיים את העדלאידע המסורתית של העיר הרצליה. קיום חיי שגרה ופעילויות פנאי וקהילה הם בעיני התשובה הטובה ביותר אל מול הטרור שמבקש להביא לחורבן המדינה, והם חשובים גם לחוסן הנפשי שלנו, אך ערכים אלו לא עלו בקנה אחד עם הצורך לאבטח ולשמור על עשרות אלפי המשתתפים הצפויים באירוע".

עוד מסר פדלון: "כיתות הכוננות שלנו, כוחות הביטחון העירוניים וכלל גורמי העירייה עדיין ממוקדים כולם בניהול העיר בשגרת הלחימה, ובהמשך מיגון מוסדות החינוך שפועלים בצורה סדירה. בתקופה זו, נדרשנו לגלות אחריות יתרה, ולא להעמיס על כוחות הביטחון את צורכי הביטחון וההגנה של אירוע המוני נוסף. כדי לשמור על חיי השגרה, נשקיע את תקציב העדלאידע בשורה ארוכה ומגוונת של פעילויות פורים שמחות וססגוניות ברוח האחדות ברחבי העיר, בשכונות במרכזי הקהילה והתרבות – תוך המשך עידוד וחיזוק העסקים המקומיים. כמו כן, נקדם פעילויות שלא היו קיימות בעבר למשפחות משרתי המילואים ואנשי כוחות הביטחון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר