הקאנטרי המחודש בהרצליה, צילום שרון יונתן
הקאנטרי המחודש בהרצליה, צילום שרון יונתן

על רקע השרב תושבים שואלים: מתי ייפתח הקאנטרי המחודש?

העבודות החלו לפני כשנה אך נעצרו עם פרוץ המלחמה והתחדשו באחרונה. בעירייה אומרים: "אנו עושים מאמצים מרוכזים בכדי לפתוח את הקאנטרי, ברמה הגבוהה ביותר, בהקדם"

פורסם בתאריך: 27.5.24 09:32

הקיץ כבר כאן והימים ימי שרב גדול, ותושבים רבים בהרצליה מעוניינים לדעת מתי ייפתח הקאנטרי החדש. אז מצטערים, אנחנו לא אנשי בשורות מאחר וגם בעירייה לא יודעים לנקוב במועד מדויק, אלא רק אומרים שהדבר יקרה בהקדם.

כזכור, לפני כשנה וחצי, בינואר 2023, הודיעה העירייה כי הקאנטרי, שנוהל עד אז על ידי חברת "האחים עופר תשתיות" יחזור לידי העירייה וזאת אחרי שנים של תלונות מצד התושבים על מצבו של הקאנטרי עד סגירתו הסופית בסוף שנת 2022.

בינואר 2023 הודיעה העירייה, בראשותו של משה פדלון, כי השיפוץ הראשוני צפוי להימשך כחצי שנה, בהשקעה של מיליוני שקלים, אך יחד עם זאת, העירייה לא פרסמה תאריך לתחילת העבודות, את העלות המדויקת של העבודות, תאריך לפתיחת הקאנטרי המחודש ומה יכלול השיפוץ.

הדמיית הקאנטרי בהרצליה, דוברות העירייה

הדמיית הקאנטרי בהרצליה, דוברות העירייה

העבודות החלו בסופו של דבר בחודש יוני 2023, ואז נדמה היה כי הקאנטרי ייפתח עוד בקיץ שעבר, כאשר העירייה ציינה אז כי הקאנטרי ייפתח במהלך החודשים הקרובים. באותה נקודת זמן כבר ניתן פירוט מה יהיה בקאנטרי, שכאמור נבנה מחדש: הוא כולל בריכה משפחתית חיצונית, חדרי חוגי ספורט מאובזרים, בריכת פעוטות חיצונית, גינת משחקים חדשה, מתחם נינג'ה אתגרי, מגרש קט רגל, מלתחות חדשות עם סאונה רטובה וסאונה יבשה, מתחם ישיבה שקט למבוגרים, מתחם לאירועים והופעות, מדשאות רחבות עם הצללות, פוד-טראק לשימוש הציבור בחודשי עונת הרחצה, שיציע מזון ושתייה במחירים מפוקחים. בשלב השני, נמסר אז, תשופץ הבריכה האולימפית.

בעירייה הייתה אמנם כוונה לפתוח את הקאנטרי כבר בקיץ הקודם, אך זה לא יצא לפועל ואז הגיע ה-7 באוקטובר והעבודות נעצרו למספר חודשים. לפני מספר חודשים התחדשו העבודות ומי שעובר במקום יכול בהחלט להתרשם מהבריכה החיצונית שנבנתה, המדשאות החדשות, בריכת הפעוטות, מגרש הקט רגל, מתקני המשחק ועוד.

למרות ההתקדמות בעבודות, בעירייה גם השבוע לא היו מוכנים להתחייב על מועד מדויק לפתיחת הקאנטרי והסתפקו רק במילה "בהקדם", תוך הסבר מדוע הפרויקט מתעכב. מהעירייה נמסר: "עם כניסתה של הנהלת העירייה החדשה לתפקידה התגלה כי למרות הבטחות שהופרחו באוויר, פרויקט הקאנטרי מחייב עדיין השלמות רבות בטרם פתיחתו לפעילות. אנו עושים מאמצים מרוכזים להשלמת הליכי בנייה, התכנון ויציקת התכנים, על מנת שנעמוד בפני כל התנאים והאישורים הקבועים בחוק, בכדי לפתוח את הקאנטרי, ברמה הגבוהה ביותר, בהקדם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר