ענת רוזן
ענת רוזן

על הבר | עם ענת רוזן מהמייקס פלייס: "טיפ לבעל בר? תמיד תקשיב לצוות שלך"

ענת רוזן, מנהלת הבר במייקס פלייס בהרצליה, מזמינה אתכם לערבי הרוקיוקי, לא תשכח את הסילבסטר לפני שנתיים ולא יכולה בלי הצוות המדהים והלקוחות הקבועים

פורסם בתאריך: 23.2.19 18:14

קצת על עצמך: "קוראים לי ענת רוזן. אני בת 22, במקור מרמת השרון וכרגע גרה בהרצליה. אני עובדת כבר שנתיים וחצי במייקס פלייס בהרצליה, וכיום משמשת בתפקיד מנהלת בר".

איך נראים החיים כשעובדים בלילה: "הבקרים שלי משתנים. אני בדרך כלל משלימה שעות שינה או נפגשת עם חברים. כשעובדים בחיי הלילה השעות מתהפכות. אני מאוד אוהבת את חיי הלילה, לפעמים השעות לא פשוטות אבל זה שווה את זה כי אנשים באים ליהנות ואני מאוד נהנית איתם".
הבר: "המייקס פלייס הוא בר בסגנון אמריקאי מה שמתבטא בתפריט, במוזיקה ובאווירה. יש לנו 12 ברזי בירה ותפריט מגוון מאוד של קוקטיילים שמתחלפים כל כמה זמן".

רקע בתחום: "נכנסתי לחיי הלילה כבר בגיל 18. התחלתי בקורס ברמנים ומאותו רגע הבנתי שזה התחום בשבילי. עבדתי בכל מיני מסעדות ובעוד בר בהרצליה לפני שהגעתי למייקס פלייס".

המשקה שלך: "אני שותה בעיקר בירה, בייחוד גולדסטאר אנפילטרד".

מה שותים הכי הרבה בבר: "כמוני, גם לקוחות אוהבים את הבירות, בעיקר את המיוחדות שיש לנו, כמו ויינשטפן, ויטוס וגינס".

הכי מיוחד בבר: "אחד הדברים שהופכים את המייקס פלייס למיוחד בעיניי זה ההופעות החיות שלנו. בכל סופ"ש מגיעות להקות שונות להופיע אצלנו, ביניהן להקת ה-sobo של אסף, אחד הבעלים של המקום, ועוד המון להקות נהדרות שתמיד עושות שמח".

הכי קשה בתחום: "למרות כל הכיף, תחום הלילה לא תמיד היה לי קל. לפני כמה שנים אובחנתי כאפילפטית עם התקפים מינוריים, מה שלפעמים יכול להקשות על העבודה. אבל עם כל הקושי לעולם לא ויתרתי כי אני מאוד אוהבת את התחום ואני לא רוצה לתת לזה להשפיע עלי".

הכי כיף בתחום: "אחד הדברים שאני הכי נהנית מהם בתחום הוא קודם כל הצוות שעובד איתי, וכל יום מחדש אני נהנית לבוא למשמרת בזכות הצוות שלי. מעבר לזה, יש לנו קהל לקוחות קבוע שבא הרבה למקום ומוסיף לאווירה, בין אם הלקוחות סתם יודעים את השם שלי או אפילו מזמינים אותי בקבוע לצ'ייסר כשהם באים לשבת".

הליין הכי מצליח: "אחד הימים הכי מוצלחים שלנו בשבוע זה ימי חמישי. כל חמישי יש לנו ערב רוקיוקי, אז מגיעה אלינו להקת 'בגלל דבורה' ויחד איתה אפשר לעלות על הבמה ולשיר. יש לנו קהל לקוחות קבוע שמגיע כל חמישי, שר ונהנה וגם הצוות עולה מדי פעם בשביל הכיף".

היום הכי מיוחד בשנה: "היום הכי מיוחד בשנה במייקס בשבילי הוא הסילבסטר, המקום מלא באנשים שבאים לחגוג וליהנות. לפני שנתיים בסילבסטר, רק התחלתי לעבוד במייקס פלייס ולא הייתי במשמרת ביום הזה. באתי בתור לקוחה וכל הצוות דאג לי והפך את הלילה הזה לאחד הלילות הטובים והכי כיפיים שאני זוכרת. עשו איתי ועם חברות שלי המון שמח וגרמו לי להרגיש ממש חלק מהם, כאילו אני עובדם שם כבר כמה שנים".

אם לא חיי לילה: "אני מאמינה שהייתי נשארת בתחום המסעדנות. תמיד עניינו אותי קונדיטוריה ובישול מכל סוג אחר. בעתיד ארצה לפתוח בר או מסעדה משל עצמי".

טיפ לצעירים ששותים: "תמיד תקשיבו לאנשים מסביבכם".

טיפ לבעל בר מתחיל: "תהפוך את הבר למה שחלמת שהוא יהיה מההתחלה, תשקיע את כל מה שאתה יכול ותמיד תקשיב לצוות שלך".

 

קוקטייל השבוע

בלאדי מרי

בלאדי מרי

בלאדי מרי

המרכיבים:
וודקה
מיץ עגבניות
מיץ לימון
רוטב ווסטרשייר
טבסקו
מלח ופלפל

הוראות הכנה:
מטפטפים שלוש טיפות של טבסקו, שלוש טיפות של רוטב ווסטרשייר, מוסיפים מלח ופלפל, 45 מ"ל וודקה, ספלאש מיץ לימון ומיץ עגבניות עד הסוף. מערבבים ומקשטים עם מלח סלרי, סלרי, לימון ובייקון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר