הפנינג אימוץ בהרצליה, אס.או.אס חיות
הפנינג אימוץ בהרצליה, אס.או.אס חיות

עשרות כלבים וחתולים מחכים לכם עם מוסיקה ודוכנים: הפנינג אימוץ מיוחד בהרצליה

עמותת אס.או.אס חיות תקיים בשבת הפנינג אימוץ מיוחד במתחם שלה עמותה בהרצליה. יהיה גם דוכן עוגיות לכלבים

פורסם בתאריך: 27.10.22 07:24

הפנינג לכל המשפחה בשבת: עמותת SOS תקיים בשבת הקרובה, 29.10, בהרצליה, אירוע להעלאת המודעות לאימוץ כלבים. בהפנינג האימוץ המיוחד יהיו דוכנים, DJ עם מוזיקה לכל המשפחה, מתנות לקטנטנים, גלגל פרסים ועוד. ההפנינג יתקיים בין השעות 10:00-14:00 במתחם האימוץ של S.O.S חיות בהרצליה (ב WAZE אס או אס חיות הרצליה).

באירוע יהיו עשרות רבות של כלבים וחתולים לאימוץ, שלל מתנות למאמצים, דוכני פופקורן, צמר גפן מתוק וברד, דוכן קאפקייס ומקרונים, דוכן עוגיות לכלבים ועוד.

בעמותה מציינים כי במסגרתה פועלות יחידה להצלת כלבים, יחידה להצלת חתולים ויחידת החינוך. לעמותה שיטה ייחודית ללא מכלאות, בעלי החיים נמצאים במשפחות אומנות במהלך השבוע ומגיעים לימי האימוץ הקבועים בשישי ושבת. העמותה מספקת את האוכל והציוד ומשפחת האומנה את החום, הטיפול והאהבה. עוד מציינים בעמותה השבוע: "השנה יש עליה דרסטית במספר הפניות לקליטה ולעזרה לכלבים וחתולים במצוקה. כל ההסגרים והכלביות מדווחים על תפוסה מלאה וחלק מרדימים כלבים בריאים וטובים רק בגלל שאין מקום. ישנה גם עליה במספר הפניות לעזרה רפואית ולמתן טפולים מצילי חיים לכלבים וחתולים פצועים, חולים או כאלו שעברו התעללות".

 

ריקי בצרי, מייסדת ויו"ר העמותה: "המקרים שמגיעים אל עמותת S.O.S חיות, מדירים שינה מעיני. אי אפשר להתעלם מהסבל הנוראי שבעלי החיים האלה חווים. היכולת להציל מתאפשרת רק בזכות משפחות האומנה שבאות לעזרתנו וכמובן בזכות המאמצים שתומכים בנו. אני קוראת לציבור להגיע אל ימי האימוץ שלנו שם אפשר לאמץ או להתנדב כמשפחת אומנה ולעזור לנו להציל חיים. רק ביחד נוכל להציל יותר בעלי חיים ונמנע מהם סבל".

עוד מציינים בעמותה כי ניתן להתנדב כמשפחת אומנה לשבוע. משפחות האומנה שומרות על הכלב או החתול עד יום האימוץ הבא ומקבלות מהעמותה אוכל, ציוד וכדומה. להתנדבות כמשפחת אומנה מלאו פרטים בלינק. לתרומות היכנסו כאן.

באירוע יושק הספר של יפתח ״יפתי" קרזנר, "כלבה בשם קים". מכל מכירת ספר תועבר תרומה לעמותה. האירוע יתקיים בחסות חברת Kissterra.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר