דקירה ברחוב הקרן, תיעוד מבצעי מדא
דקירה ברחוב הקרן, תיעוד מבצעי מדא

הרצח בהרצליה: המשטרה עצרה גם את בתה של הנרצחת, הוארך מעצר החשוד ברצח (צפו בסרטון מהזירה)

החשוד ברצח הוא בעלה של הקורבן, שמעצרו הוארך בשבוע. חקירת הפרשה הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון

פורסם בתאריך: 1.11.22 10:43

עדכון אחרון: 2.11.22 11:02

עדכון בפרשת רצח האישה ברחוב הקרן בשכונת גליל ים בהרצליה, אתמול, יום שלישי: חקירת הפרשה הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון. בסיום חקירתו של החשוד, בעלה של הנרצחת, הוא נכלא והיום הוארך מעצרו בשבעה ימים עד ה-8.11. בנוסף, אתמול בערב עצרו החוקרים את בתה של הנרצחת, בת 32, מהרצליה, ובסיום חקירתה היא נכלאה. מעצרה הוארך היום עד ה-6.11. היא חשודה ברצח, בקשירת קשר לביצוע פשע, ובשיבוש חקירה.

אתמול (שלישי) חשד לרצח בהרצליה: אישה בת 66 נדקרה למוות ברחוב הקרן בהרצליה. המשטרה עצרה את בעלה בחשד למעורבות במעשה. מדוברות מד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה בת 66 ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות ונאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א שי רענן, וחובש רפואת חירום במד"א, בנימין סעדיה, סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

 

מהמשטרה נמסר: הבוקר התקבל במשטרה דיווח בגין אישה דקורה בדירה ברח' הקרן בהרצליה. למרבה הצער נקבע מותה במקום על ידי גורמי הרפואה. בעלה של הקורבן, בן 70 נעצר במקום על ידי השוטרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר