ליאור לזר (מימין), ניסן משכיל
ליאור לזר (מימין), ניסן משכיל

הקרב על הכסף: הפורשים מעמותת הנהגת ההורים דורשים שליטה על כספי ההורים

במכתב שנשלח ליו"ר המכהן כותבים ההורים כי הם חוששים שהכסף ישמש לתביעה נגדם: "מיד לאחר שתבחר ההנהגה שלנו בשבוע הבא נדרוש לקבל את השליטה בכספים"

פורסם בתאריך: 5.7.18 09:00

19 חברי הנהגת ההורים בהרצליה, נציגי מוסדות חינוך בהרצליה שפרשו מעמותת ועד ההורים ומבקשים לקיים בשבוע הבא בחירות חדשות להנהלת ההנהגה, שלחו השבוע מכתב ליו"ר ועד ההורים העירוני המכהן, ניסן משכיל, ולשלושה מחברי העמותה בדרישה שלא להשתמש בכספי ההורים שמופקדים בחשבון העמותה (ועד הורים עירוני בהרצליה למען החינוך ע"ר).

"מאחר שעל עמותה, ובכלל זאת מנהליה, מוטלת החובה לנצל את משאביה רק לצורך קידום מטרותיה המוגדרות (ובמקרה הנ"ל, כפי שמעיד שמה-לקידום החינוך בעיר הרצליה), הרי שכל שימוש בכספים אלה למטרה אחרת, מהווה שימוש שאינו ראוי בכספי העמותה ומנוגד לכללי הניהול התקין החלים על עמותה כעל כל תאגיד".

חברי ההנהגה הפורשים ששלחו את המכתב כותבים כי הם חוששים שחברי ההנהגה שנותרו חברים בעמותה עלולים להשתמש בכסף כדי לתבוע את הפורשים, או את העירייה, בגלל המחלוקת בין שני המחנות. "עד היום השתמשו (בכסף) בתביעה נגד הרשות בעניין חניית תיכון הראשונים, והיום, כשניסן (משכיל, היו"ר המכהן; מ.ל.ג) נשאר עם נציגים ספורים בעמותה, בעוד רוב היו"רים בעיר עברו להנהגת ההורים העירונית, החשש הוא שמתוך לחץ ינסו לתבוע אותנו או את הרשות על מנת לכפות עבודה מול העמותה שאינה מייצגת".

עוד כתבו ההורים: "מיד לאחר שתבחר ההנהגה שלנו, ב-9.7, נדרוש לקבל את השליטה בכספים. זה כספי הורים שאמורים להיות בידי ארגון ההורים היציג שזה אנחנו".

מניסן משכיל לא התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מושחתים - נמאסתם!

    יאללה לך הביתה ניסן
    שלום ותודה
    ואל תתקשר אלי
    אני לא עונה
    אם תאיים בתביעה
    אני אקרא למשטרה
    אז תשיג לך חיים
    כי אין לך ברירה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר