ראשי ועד הורי הגנים בהרצליה. מימין: לי-היא יעקובסון, מור רמלר בנדורי, הילה לפבר, עדי שאולי, עדי זגורסקי, נירית שנידמן
ראשי ועד הורי הגנים בהרצליה. מימין: לי-היא יעקובסון, מור רמלר בנדורי, הילה לפבר, עדי שאולי, עדי זגורסקי, נירית שנידמן

התוכניות של ועד הורי הגנים החדש: להוריד את הצפיפות ולשפר את הקייטנות

חמישה נציגי גנים נבחרו לוועד הגנים העירוני בישיבה חגיגית שהתקיימה השבוע. מה התוכניות שלהם?

פורסם בתאריך: 8.11.18 08:28

חמישה נציגי גנים נבחרו לוועד הגנים העירוני בישיבה חגיגית שהתקיימה ביום שני, בנוכחות כ-50 נציגי גנים בהרצליה. מור רמלר-בנדורי (גן זית), הילה לפבר (גן יובל) ועדי שאולי (גני אגוז/שדמה) נבחרו להמשיך ולייצג את ועד הגנים העירוני. אליהם הצטרפו לי-היא יעקובסון (גן כנען) ועדי זגורסקי (גן ברקן).

לפבר: "יש לנו כמה נושאים מרכזיים שאנחנו מתכוונים לטפל בהם במשך השנה. אחד מהם הוא יישום המכרז החדש של הצהרונים לפיו פועלים השנה המפעילים. עוד נושא שאנחנו הולכים לבחון הוא "צביעת" גנים לפי הצהרונים, כלומר להגדיר אילו גנים הם כאלה שבהם פועל צהרון, ואילו גנים הם כאלה שבהם לא פועל צהרון ויש בו רק פעילות בוקר. אנחנו רוצים גם לקדם הסדר בין מרכולים ומכולות לגנים לשם ארוחת בוקר, וגם שיפור האיכות של קייטנת אוגוסט, למשל לשנות את אופן השיבוץ של הילדים כך הילדים מאותה שכבת גיל ומאותו הגן יהיו ביחד. נושא נוסף חשוב הוא הצפיפות בגנים, יש איזורים בהם הממוצע האיזורי בגני הטרום חובה והחובה הוא 35-34 ילדים בגן. היינו רוצים להוריד את הממוצע כך שיעמוד על 32-31".

עוד הוסיפה לפבר: "אני שמחה ומברכת על הבחירות שבהן שלושת הנציגים הוותיקים שניגשו נבחרו, מה שמראה על שביעות רצון מהעבודה שנעשית בעיר בשנים האחרונות. בנוסף הצטרפו עוד שני נציגים חדשים, מוכשרים ונלהבים לתרום. כלל הנציגים שהגישו מועמדות ייקחו חלק בעבודה לאורך השנה ונשמח לערב כל הורה המעוניין לתרום מזמנו וממרצו למען ילדי הגנים והוריהם. בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית הרצליה אני בטוחה שנוכל לעשות עוד רבות למען ילדי הרצליה".

הוועד נפרד מאסף שוחמי, שלדברי ההורים תרם רבות להורי הגנים בשנים האחרונות ופרש בתחילת השנה לאחר שקיבל משרת הוראה, ומניבה עומר בז'ז'ינסקי, שרצה ברשימת "דרך חדשה" למועצת העיר ולכן בוטלה חברותה בוועד הגנים ונמנע ממנה לרוץ שוב.

שוחמי: "שמחתי לשמש בתפקידי בשנתיים האחרונות, לסייע להורים ולצוותים לקדם את טובת ילדי הגנים. אני מודה למי ששכנע אותי להעמיד את עצמי לנציגות, וקורא לכל ההורים לקחת צעד קדימה ולהוות גורם משפיע בקידום טובת הילדים של כולנו – עם או בלי טייטל, זה אפשרי, רצוי וגם מאוד מספק".

הישיבה כללה סיכום פעילות ההורים בשנה החולפת, תכניות לשנה הקרובה, סיעור מוחות עם כלל המשתתפים לגבי רעיונות ליישום בגנים ובחירות להנהגת הגנים. בבחירות הוסכם שכל שבעת המתמודדים ישתפו פעולה וייקחו חלק בהנהגה ובוועדות. בסיום הישיבה הזמינו נציגי הוועד את כלל הורי הגנים להיות פעילים בהנהגת הורי הגנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר