רומי כלפון (מימין) ושי לוין בפעילות של אלו"ט בכיכר רבין
רומי כלפון (מימין) ושי לוין בפעילות של אלו"ט בכיכר רבין

יום ההתרמה לאלו"ט: תלמידי בתי ספר מהרצליה השתתפו בפאזל החברתי הענק בכיכר רבין

כ-150 תלמידות ותלמידים מבתי הספר היסודיים בר אילן, רמב"ם וברנר הרכיבו בכיכר פאזלים עם ילדים אוטיסטים וצירפו אותם לפאזל ענק בגודל 300 מ"ר

פורסם בתאריך: 25.12.18 10:46

לקראת יום ההתרמה הארצי לאלו"ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם) שמתקיים היום (ג'), יצאו אתמול כ-150 תלמידות ותלמידים מבתי הספר היסודיים בר אילן, רמב"ם וברנר בהרצליה לכיכר רבין בתל אביב, כשהם מצוידים בפאזלים, במטרה לצרף את הפאזלים שלהם לפאזל החברתי הגדול והראשון של אלו"ט. במהלך היומיים האחרונים הורכבו אלפי פאזלים חדשים ומשומשים בכיכר רבין בתל-אביב, על ידי ילדים עם אוטיזם בשילוב מאות ילדי חינוך רגיל, בהם תלמידי בתי ספר, תנועות נוער ובסיוע הציבור הרחב. התוצר הסופי הוא פאזל ענק משותף בגודל 300 מ"ר.

הפאזל החברתי של אלו"ט בכיכר רבין

הפאזל החברתי של אלו"ט בכיכר רבין

הרעיון לפרויקט הפאזל החברתי הוא פרי יוזמתו של נער בן 13 על הרצף האוטיסטי, תלמיד חטיבת ביניים בתל אביב. חלק של פאזל, סמל בינלאומי לאוטיזם, מעביר את המסר לשילוב ילדים ובוגרים על רצף האוטיזם בקהילה ובחברה, ומציף את הכמיהה הגדולה שלהם: להיות גם הם חלק מהפאזל האנושי ולתרום לו את הצורה ואת הצבע הייחודיים להם.

מימין: יו"ר ועד ההורים בבר אילן, נורית כהן ומנכ"לית אלו"ט, ענת גורן בפעילות של אלו"ט בכיכר רבין

יו"ר ועד ההורים בבר אילן נורית כהן (מימין) ומנכ"לית אלו"ט ענת גורן בפעילות של אלו"ט בכיכר רבין

"פניתי לראש העירייה עם הרעיון ומיד קיבלתי אור ירוק ובקשה להרחיב את המסר", מספרת יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר הממלכתי דתי בר-אילן נורית כהן, שיזמה את הרעיון שילדי בתי הספר בהרצליה ישתתפו בפעילות של אלו"ט. כהן המשמשת גם כחברת המועצה הציבורית בעמותת אלו"ט הוסיפה: "כחלק מקבלת האחר והראייה בה כולנו שווים יצאו יחדיו ילדים משלושה בתי ספר – ממלכתיים וממלכתי דתי. אני רוצה להודות לראש העירייה משה פדלון על עוד הזדמנות לחנך את ילדינו לערכים של שוויון, רעות, קבלה והכלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר