תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר
תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר

תיכון הנדסאים הופך לבית ספר שש שנתי. לראשונה תפתח בשנה הבאה שכבת ז'

תוכנית הלימודים של כיתות ז' תכלול נושאים כמו אקולוגיה, קיימות וחינוך פיננסי לצד מדעים רכים. המנהלת אורית רוזן: "ההרשמה פתוחה עבור כל תלמידי העיר"

פורסם בתאריך: 19.2.19 15:44

עיריית הרצליה הודיעה כי תיכון הנדסאים קיבל את אישור משרד החינוך ויהפוך לבית ספר שש שנתי במתכונת של בית ספר צומח. בשנת הלימודים הבאה תפתח לראשונה בתיכון, שבו לומדים כיום תלמידים מכיתה ט' ועד י"ב, גם שכבת כיתות ז' (בלבד) ובשנה שלאחר מכן שכבת ז' נוספת. מספר כיתות ז' שיפתחו בשנת הלימודים הקרובה טרם נקבע. ביום חמישי, 7 במרץ, בשעה 18:00, יתקיים בבית הספר יום פתוח לרישום לכיתה ז'.

"בבית ספר מדעי טכנולוגי כמו שלנו חשוב לקלוט את התלמידים כבר בגילאים צעירים", אומרת מנהלת תיכון הנדסאים אורית רוזן, "הייתי אומרת שילדים צריכים להיות חשופים לתחום המדעים והטכנולוגיה כבר מגיל גן, אבל אם לא אז לפחות מכיתה ז'".

במה תעסוק תוכנית הלימודים של השכבה החדשה?

"תוכנית הלימודים של כיתות ז' תעסוק בנושאים של קיימות, סביבה ומדעים רכים, לצד הכנה לתחום המדעי טכנולוגי ומקצועות כמו פיזיקה, הכנה לסייבר, רובוטיקה, לווינים וחלל. תלמידי ז' ילמדו גם חינוך פיננסי, תחום שחשוב לתלמידים שאולי יהיו בעתיד יזמים של סטרטאפים ויצטרכו לעמוד מול משקיעים או קרנות הון סיכון".

כל תלמיד יוכל להתקבל?

"אנחנו, בניגוד לתיכונים אחרים בעיר, תיכון על אזורי בהרצליה כך שההרשמה פתוחה עבור כל תלמידי העיר, בלי קשר לאזור המגורים. תלמידים שמעוניינים להתקבל לתיכון יעברו ראיון אישי ונבדוק את התאמתם גם בהתאם להישגים בלימודים, למוטיבציה שלהם ללמוד מדע וטכנולוגיה וליכולתם לעמוד בתוכניות".

ואיפה הם יאוכלסו פיזית?

"יימצא מקום, אין מה לדאוג. מה גם שבהתחלה, כאמור, נקלוט רק שכבה חדשה אחת. כך או כך, בקיץ מתוכננת להתחיל בקמפוס בית הספר בנייה חדשה של בניין בן שלוש קומות שישמש את תיכון חדש, תיכון הנדסאים וחדרי מעבדות".

תיכון הנדסאים הוא אחד מבין עשרת התיכונים הטובים ביותר בישראל לפי לוח הדירות מדלן. אחוז הניגשים בתיכון לחמש יחידות במתמטיקה בו הוא 65.5 אחוז. 98.9 אחוז מהתלמידים בתיכון זכאים לתעודת בגרות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר