מחאת החולצות השחורות של תלמידי חטיבת הנגיד. צילום: באדיבות ההורים והתלמידים
מחאת החולצות השחורות של תלמידי חטיבת הנגיד. צילום: באדיבות ההורים והתלמידים

מחאת החולצות השחורות של תלמידי הנגיד מגיעה היום לבניין העירייה

ההורים והתלמידים נאבקים נגד החלטת העירייה ומשרד החינוך להחיל בחטיבה שבוע לימודים בן שישה ימים. היום, אחרי טקס מחאה קצר, הם מתכוונים להיכנס לישיבת המועצה שאמורה לדון בעניינם

פורסם בתאריך: 12.3.19 08:01

תלמידי והורי חטיבת הביניים הנגיד בהרצליה, הנאבקים נגד החלטת עיריית הרצליה ומשרד החינוך להחיל בשנת הלימודים הבאה שבוע לימודים בן שישה ימים בבית הספר, במקום חמישה, מתכוונים להמשיך במחאה היום (שלישי) מול בניין העירייה, בפתח ישיבת מועצת העיר. נזכיר שביום חמישי שעבר, במסגרת המחאה, הגיעו מאות תלמידים בחטיבה ללימודים בחולצות שחורות וקיימו טקס "פיצוץ בלונים".

"שלום לקהילת הנגיד. אנחנו בעיצומו של המאבק וככל שנהיה מלוכדים יותר ונחושים, כך הוא יהיה קצר יותר – ונצליח לשמר את המתכונת המיוחדת של שישי חופשי-יצירתי", נכתב בהודעה שהופצה בין ההורים לקראת המחאה, "ביום שלישי הקרוב (12.3) בשעה 17:20, נתכנס בשער העיר ליד בית העירייה להפרחת בלוני מחאה נגד השינוי הכפוי ובעד השיח הדמוקרטי. בשעה 17:30 נקיים את הטקס המסורתי שלנו, נצטלם לטובת כלי התקשורת, ובשעה 18:00 נעלה לצפות כאורחים בישיבת מועצת העיר שתדון בנושא… כולנו עסוקים, ויש חוגים, ועבודה והסעות, אבל תחשבו על מספר ימי השישי שעומד לפנינו בשנים הקרובות, על כל מה שיימנע מאיתנו ומהילדים שלנו אם נפסיד. תחשבו על השעון המעורר בשבע בבוקר ביום שישי – למשך שנים, ותצטרפו אלינו".

בישיבה אמורים חברי המועצה לדון בהצעתו לסדר של חבר האופוזיציה איל פביאן, לפיה העירייה תאפשר לקיים בחטיבה, בימי שישי, את פעילות "שישי-יצירתי" הלא פורמלית, כמו גם בחטיבות ביניים אחרות בעיר שירצו בכך.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בהרצליה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר