צילום אילוסטרציה זאב שטרן
צילום אילוסטרציה זאב שטרן

דיווח בחדשות 12: מטפלת בפעוטון בהרצליה תועדה נוהגת באלימות כלפי ילדים

לפי הדיווח, אחת האמהות ביקשה לצפות במצלמות האבטחה שהוצבו בפעוטון ואז התגלתה הפעלת האלימות. ההורים הגישו תלונה במשטרה. המטפלת פוטרה

פורסם בתאריך: 19.5.19 10:03

הורים לילדים בפעוטון בהרצליה הגישו תלונה במשטרה על אלימות לכאורה שהפעילה מטפלת בפעוטון כלפי ילדים. כך דווח ביום שישי באתר מאקו של חדשות ערוץ 12. לפי הדיווח, אחת האמהות ביקשה ביום חמישי לצפות במצלמות האבטחה שהוצבו בפעוטון ואז התגלתה הפעלת האלימות: המטפלת תועדה כשהיא משכיבה בכוח את אחד הפעוטות על המזרן בכוח ומכסה את ראשו בשמיכה. בהמשך השכיבה המטפלת באגרסיביות תינוק אחר על המזרן.

לפי הדיווח, הגננת פיטרה את המטפלת והעבירה את החומרים למשטרה. היא כינסה את ההורים בגן ביום חמישי בערב והראתה להם את הסרטונים.

"הגן שלי מרושת במצלמות שנגישות להורים", מסרה בעלת הגן בתגובה, "אתמול (יום חמישי שעבר) הגיעה אחת האמהות לצפות במצלמות וגילתה התנהגות לא הולמת של אחת המטפלות. הדברים הובאו מיד לידיעתי ואני פיטרתי את המטפלת במקום והעברתי את כל החומר למשטרה. בדיוק בשביל מקרי קיצון כאלה יש מצלמות בגן. לא אאפשר לעולם התנהגות לא ראוייה כלפי ילדי הגן שלי. בשום שלב בשיחה לא ניתן גיבוי להתנהגות המטפלת ולכן היא פוטרה עוד בטרם חשפתי את הצילומים להורים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חייבים לדעת את שם הגן… כך כל אחראית תפקח מליון עיניים…

  2. אנונימי

    אל תתפלו אך גם ברמת השרון מתקיים התעללות על ידי הגננות עצמם . אלימות נפשית , התעלמות מוחלטת מההורים ומתלונות בפיקוח . אין לנו ברירה אלא להורות על פתיחת המצלמות לקהל ההורים לדעתי .

  3. דנה

    פעם היה נהוג לקחת מטפלות שעברו הכשרה מקצועית וכיום לא קיים. וזו התוצאה, כל אחד מתקבלת בברכה לעבוד בגנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר