משאית משא עוברת סמוך לבית הספר הנדיב, הבוקר

בגלל התקרה שקרסה והמשאית שעברה: הורי הנדיב השביתו את השעתיים הראשונות ללימודים (וידאו)

רק תלמידים בודדים הגיעו הבוקר לבית הספר, הצמוד לאתר בנייה גדול, ושבאחת הכיתות בו קרסו אתמול אריחים מהתקרה האקוסטית. העירייה: "משרד החינוך אישר את קיום הלימודים בבית הספר"

פורסם בתאריך: 9.9.19 14:10

הנהגת ההורים בבית הספר הנדיב בהרצליה השביתה הבוקר (שני) את השעתיים הראשונות ללימודים, שנפתחו בשעה 10:00. זאת בעקבות קריסת אריחים מהתקרה האקוסטית בכיתה א' אתמול בבוקר. בנוסף, מתלוננים ההורים בבית הספר – שצמוד אליו ברחוב עזרא הסופר נבנה פרויקט פינוי בינוי גדול – כי משאית משא כבדה עם נגרר עמוס בקורות ברזל נסעה היום ברחוב הנדיב, על אף שלטענת ההורים ראש העירייה משה פדלון הבטיח להם שהמשאיות יעברו דרך רחוב פינסקר. היום בערב מתכננים ההורים אסיפה בה ידונו בצעדים הבאים.

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר שלחה הודעה להורים: "מעדכנת כי כמעט כל הילדים לא הגיעו לבית הספר למעט בודדים. כל הכבוד על שיתוף הפעולה". ההורים סיפרו כי "היתה התגייסות מרשימה של הורי בית ספר הנדיב במאבק למען ביטחון ילדיהם. אלו שכן הגיעו היו תלמידי החינוך המיוחד מכיתות על אזוריות שמגיעים בהסעות. לא ייתכן שימשיכו לעשות 'מתיחת פנים' למבנה ולצפות שההורים יעברו לסדר היום".

אריחים של התקרה האקוסטית שקרסו בכיתה א' בבית הספר הנדיב

"כל הכבוד להנהגה, סוף סוף אני מרגישה שאנחנו עושים משהו שהוא משמעותי ושיש רוח גבית מכלל ההורים. אני מבינה שבית הספר ריק וילדים בודדים הגיעו. אני מקווה שנמשיך לעמוד מאוחדים וממוקדים מול העירייה וההנהלה כדי שיהיה שינוי אמיתי ושלא 'ימרחו' אותנו יותר", כתב אחד ההורים בקבוצת וואטסאפ של אחת הכיתות.

עוד הורה כתב: "איתות אזהרה והצגת תכלית, בראש ובראשונה לעירייה (וגם להנהלת בית הספר), שלא מדובר בגחמה של הורים בודדים, אלא בצפירת התרעה של מאות מההורים על כך שההזנחה ואוזלת היד הנמשכת בתחזוקת המבנה והדחיה השיטתית מצד העיריה בביצוע הפעולות הנדרשות להבטחת בטיחות הילדים, לא יכולה להימשך עוד. הכתובת על הקיר (שעדיין לא התמוטט) ואף אחד מההורים לא מעונין לסכן את היקר לו מכל. זה עדיין לא שקע במלוא חריפותו אצל מקבלי ההחלטות בעיריה ובאגף החינוך והם משוכנעים שמדובר בגל זמני שיחלוף".

תגובת עיריית הרצליה: "לפני הכל ובראש הדברים עומדת הבטיחות של התלמידים במערכת החינוך של הרצליה. משרד החינוך פרסם חוות דעת חד משמעית בנוגע לבטיחות התלמידים בבית הספר ואישר את קיום הלימודים בבית הספר. בנוסף, העירייה הנחתה את גורמי הבטיחות והביטחון להקצות מאבטחים בסמוך לשטח בית הספר לאורך כל שעות הלימודים ותשקיע בשיפור המתקנים וחזות מבני בית הספר. העירייה ואגף החינוך נמצאים עם היד על הדופק ובקשר שוטף עם ההורים על מנת לטפל בכל פניה ובקשה".

בנוגע להסדרי התנועה נמסר מהעירייה: "העירייה אוכפת באופן שוטף את הסדרי התנועה במקום. על פי המידע שבידנו המשאית עליה מדובר פעלה בהתאם להסדרים שאושרו לאתר".

תגובת משרד החינוך: "הנושאים המדוברים נמצאים באחריותה הישירה של העירייה"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    צריך להשבית את בית הספר הזה ולא לוותר . ההורים שלא רוצים להשבית לא מבינים. הנדיב הולך להיות אתר בנייה ל 8 שנים . עכשיו הורסים 4 בנינים , אבל יש במתחם עוד 4 בנינים נוספים שכנראה יהרסו בעתיד ע"י חברת בנייה אחרת וזה צמוד לבית ספר גם כן , יש גם צורך בהקמת אולם ספורט חדש – הישן הוא מתפורר . הבית ספר עצמו עוד לפני הבנייה באזור היה מוזנח כבר שנים ולא רק הוא- גם חלק גדול מהגנים הישנים באזור . זה משפיע גם על החינוך של הילדים, לא רק ברעש ובאבק הבנייה, אלא גם מורות טובות לא רוצות לבוא ללמד בבית ספר יסודי מוזנח הולכות לבתי ספר אחרים , מורה עם קביעות גם זלזלת – כי ההזנחה הזאת מחלחלת לתודעה של העובדים שהכול הפקרות . זה גם מוריד את ערך הנדל"ן בכל אזור הנדיב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר