אלעד צדיקוב
אלעד צדיקוב

סערת יד גיורא: אלעד צדיקוב התנצל על המכתב ששלח לשר החינוך ולראש העירייה וביקר בבית הספר

"היה לצדיקוב ולי דיאלוג מאוד מכובד ואני שמחה שכך נגמרו הדברים", אמרה מנהלת בית הספר, רונית כהן מתות, "יש פה שיעור חשוב לכולנו – 'סוף מעשה במחשבה תחילה', ו-'חיים ומוות ביד הלשון'"

פורסם בתאריך: 19.12.19 09:53

חבר מועצת העיר אלעד צדיקוב (גשר) שלח אתמול מכתב התנצלות לשר החינוך הרב רפי פרץ ולראש עיריית הרצליה משה פדלון, וכן למנהלת חטיבת הביניים יד גיורא, רונית כהן מתות. זאת בעקבות המכתב ששיגר שלשום ובו טען כי ישנה יוזמה להחדרת רוח הנצרות בחטיבת הביניים יד גיורא בהרצליה, ואף השווה בין פעילות חינוכית שמתבצעת בבית הספר להתייוונות. במכתב ההתנצלות הוא כותב: "ברצוני להבהיר כי בחט"ב יד גיורא, אין רצון כוונה או מעשה להחדרת רוח זרה לתלמידיה. לאחר ניתוח העובדות בפועל, השתלשלות הדיווח וכן אף סיבה אפשרית להטיית הנתונים, הובהר כי הדברים אינם כהווייתם. הנני חוזר בי ממכתבי אמש ומביע התנצלות. הלקחים אודות קבלת מידע מהורים, מתלמידים ומתושבים הוסקו ויוטמעו בע"ה".
צדיקוב הגיע אתמול לפגישה עם מנהלת בית הספר ולסיור במקום. "שמחתי מאוד להכיר את המנהלת הגב' רונית כהן מתות, אשר ניכר כי עושה עבודת חינוך מעולה ומתנערת ממסרים אלו", כתב צדיקוב במכתבו, "למעשה חרטה על דיגלה הפחת רוח ישראל כערך חינוכי עליון בבית סיפרה. שמחתי לפגוש צוות מסור, קשוב וסובלני – אשר ראוי להוות דוגמא ומופת לדרך חינוכית, אמיצה ויוזמת מתוך כבוד ואהבת ישראל". הוא סיכם את מכתבו: "אין התנצלות והבהרה זו גורעים מהמסר החד שיש להעביר לבתי ספר אחרים המשתמשים בסמיכות החגים לטשטוש תרבות ומסורת – כפי שהובאו בדוגמאות המכתב הקודם".

"היה לצדיקוב ולי דיאלוג מאוד מכובד ואני שמחה שכך נגמרו הדברים", אומרת כהן מתות, "יש פה שיעור חשוב לכולנו – 'סוף מעשה במחשבה תחילה', 'חיים ומוות ביד הלשון'. אני חושבת שבפעם הבאה יש להיות זהירים, לבדוק לעומקם את הדברים ולא למהר להגיע למסקנות, כי יש לכך השלכות על האחר. מקרה זה הוא מקרה מייצג להתנהלות חסרת האחריות המתנהלת ברשתות החברתיות וחשוב שכולנו נשמור על ניקיון הדיבור, על אמיתות הדברים ונפעל במשנה זהירות, במיוחד כשזה נוגע להאשמתו של האחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. צדק

    שוב הוכיח צדיקוב שאינו ראוי לשבת במועצת העיר. איש רדוד משתלח ומתלהם אינו יכול לייצג אף תושב של הרצליה לא חילוני ולא דתי. הנסק שעושה צדיקוב לציבור הדתי בהרצליה הוא נוראי. תושהי הרצליה הדתיים חישהו היטב לפני הבחירות הבאות למועצה מי אתם רוצים שייצג אתכם

  2. א.ל.

    צדיקוב הוא אדם רדוף על ידי עברו הנורמאלי שרודף את הנורמאליות. עצוב מאוד. עצוב.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלעד צדיקוב נציג ציבור ראוי ומעולה, הלוואי והיו כלל מייצגי הציבור הדתי כמוהו.
    חד ואחראי. להתנצל זו חוזקה לא חולשה.
    מי שלא עושה לא טועה.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אשרינו שזכינו בנציג נאמן ואכפתי. נציג שפעל בשנים האחרונות יותר פעולות מאשר פעלו בהרצליה בעשרים השנים האחרונות.
    וגם אם נעשתה טעות – עומד בהגינות ומביע התנצלות.
    גדולה.

  5. חן

    כאמא לילדה בחט"ב יד גיורא, יש דברים בגו.
    הילדה חזרה עם מטלה הביתה בשיעורי בית, לבחור להציג את חנוכה או את כריסמס.
    אני לא מבינה מדוע הילדה צריכה לקבל אפשרות להציג חג לא יהודי.
    מוגזם לחלוטין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר