בית הספר "לב טוב". צילום: עזרא לוי
בית הספר לב טוב. צילום: עזרא לוי

15 תלמידים בכיתה והפסקות בשעות שונות: תלמידי הגן והשכבות הנמוכות חוזרים ללימודים בשבוע הבא

משרד החינוך הודיע על חזרתם ביום ראשון הקרוב של גני הילדים וכיתות א'-ג' ללימודים. יתר שכבות הגיל ימשיכו במתכונת של למידה מרחוק

פורסם בתאריך: 27.4.20 20:11

משרד החינוך הודיע על חזרתם ביום ראשון הקרוב של גני הילדים וכיתות א'-ג' ללימודים, בכפוף להערכת מצב שתתקיים ביום שישי. יתר שכבות הגיל ימשיכו במתכונת של למידה מרחוק.

על פי המתווה, בגני הילדים תתבצע הלמידה בשתי קבוצות, כשכל קבוצה תכלול 15 ילדים. קבוצה שתגיע אל יום הלימודים תתפצל לשתי קבוצות בתוך הגן, כך שכל קבוצה תכלול בממוצע עד שמונה ילדים. כל קבוצה תלמד פיזית בגן חצי שבוע, כאשר החצי השני ילמד במתכונת של למידה מרחוק.

על פי המתווה בכיתות א'-ג' בכל כיתה ילמדו בממוצע כ-15 תלמידים. כל קבוצה תלמד בכיתה נפרדת בכיתות בית הספר, ויעשה שימוש בכיתות הפנויות של שכבות ד'–ו'. הלמידה תתקיים בימים א'–ה' וההפסקות תהיינה בשעות שונות כדי למנוע מפגשים בחצרות וחשיפה להידבקות.

השר רפי פרץ: "מערכת החינוך ערוכה לחזרה מדורגת וזהירה. עשינו עבודת מטה רצינית ומשמעותית כדי להתאים את המערכת להנחיות משרד הבריאות. העובדה שהשרים וכל גורמי המקצוע מאשרים אותה מדברת בפני עצמה. נהיה עם יד על הדופק שמוסדות החינוך יפתחו בצורה זהירה על מנת למנוע התפשטות חוזרת".

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "אנו ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך, ושמחים שהמתווה המפורט שהגשנו לממשלה אושר. צוותי החינוך, שעשו עבודה מצוינת מאז פרוץ משבר הקורונה, נרגשים לפגוש פנים מול פנים את תלמידיהם. אנו ערוכים למציאות החינוכית-בריאותית החדשה, תוך ליווי של צוותי החינוך והשדרה ניהולית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. עטי

    שיהיה בהצלחה משרד חינוך.
    כל הכבוד לעבודת מטה.
    אבל אני כבר ציפור באמצע החיים,למה להחזיר אותם.
    הרי אם הייתם מאשרים מקרנות חירום סכום לכל בית אב עד לספטמבר לא הייתם צריכים פתיחה של המוסדות.
    יש קריאות רבות של הורים שלא רוצים לשלוח את הילדים לכיתות.
    שיהיה בהצלחה.
    מורה

  2. עטי

    משה,
    יש גם 40 ילדים.
    המערכת משתדלת ובאמת רוצה את התלמידים.
    אבל אתם האפוטרופוסים.
    הילד שלכם תחליטו!
    ממש מענין בצל הקורונה אם למד את האות ד' או דיקלם שיר.
    מי רוצה מורדם ומונשם

  3. בנצי

    פשוט שר חינוך מנותק מהמציאות. איך אפשר בו זמנית לחלק לשלש תתי קבוצות ועוד באותו זמן לטפל בלמידה מרחק בו זמנית יחד עם שהיית המורים בכיתה. אולי שר וחינוך וממשלת הבובות ממתינה להוציא את הארמונים מהמורים המסכנים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גננת…נישמע רעיון רע מאד להחזיר את הילדים..אני ועוד שתי סייעות , לא מסוגלות להשגיח על תנאי ההגיינה ,החדשים גם בקבוצה של 17 ילדים..ואין אפשרות ל 2 מטר מרחק ביני לבין הילדים או המוות…במ-רה לגמרי , אמא שלי מעל 70 , בקבוצת סיכון גבוהה מאד , ..וברור לי שהבן , תהיי ה הדבקות…יש לי גם נכדה קטנה , שאני לא רוצה להידבק
    , ואז להיות מורחקת גם ממנה.
    זה פשוט יהיה גל קורונה שני..

  5. חי

    אתם פזיזים מידי ביפן ובריטניה החזירו את מערכת הלימודים וכל אנשי החינוך נדבקו

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשי חינוך חשופים מאד ותהיינה הדבקויות וגל שני זה בלתי נמנע ,ואז נחזור לסגר וללמידה מרחוק.רק כך כל חכמי חלם יבינו שהם טעו. במקום שהאוצר יתן אשראי והלוואות הוא מפקיר את אנשי החינוך כשפני נסיון וכבייביסיטר.

  7. מירב

    כמורה לא מבינה איך ניתן לחזור ללימודים.אין לי בררה זה הפרנסה שלי ולכן אצעד לבית הספר ביום ראשון כמו רבים ורבות שיעשו זאת אך לא שלמה עם זה בכלל!!!כ"כ שמרתי על עצמי בכל תקופת הקורונה ולא יצאתי מהבית בכלל כולל הילדים ועכשיו ללכת ולהסתכן בהדבקה ממש מפחיד אותי,חוסר אחריות של הממשלה

  8. דור

    אחרי התלבטות רבה אני ואשתי החלטנו לא להחזיר את הבת שלנו לגן. בגיל הזה קביעות , מגע, הגיינה זה הכרחי. גם לא ניתן יהיה ללוות אותה לתוך הגן, גם 3 ימים מכל השבוע וגם סיכון להדבקה. פשוט אין טעם. 7 שבועות בבית, נמתין עוד קצת.

  9. אמא לצרכים מיוחדים

    למה אף אחד לא מדבר על החינוך המיוחד שחזר בלע לברר את רמת מצבם של התלמידים, שאין להם שליטה מינימלית על היגיינה, והצוות מחויב שהיחשף, בגלל שהורים לא רוצים אותם בבית. רק על התלמידים הרגילים מדברים. אין חיטוי, מיגון. אזהרה!!!! אני לא שלחתי אותו.

  10. מיכל

    שלום. אני רופאה בבית חולים. לא הפסקנו לעבוד מול חולי קורונה, ולא נדבקנו. די להיסטריה!!! תחזרו לעבודה. לא יקרה כלום!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר