תלמידי הנדיב מחלקים את הסל לאחת החיילות הבודדות

"הרגשנו מיוחדים, חלק ממשפחה ענקית": המחווה המרגשת של תלמידי הנדיב לחיילים הבודדים בהרצליה

אחרי שעמלו בימים האחרונים על הכנת סלי טנא מלאים בכל טוב, הגיעו התלמידים יחד עם הוריהם לבתי החיילים ומסרו להם את הסלים באופן אישי. "התגובה של החיילים מילאה אותי ברגש", אומר נועם אשרי מכיתה ה'2

פורסם בתאריך: 27.5.20 13:17

כ-40 חיילים בודדים ברחבי הרצליה זכו אתמול למחווה מרגשת ויוצאת דופן מתלמידי בית הספר הנדיב בעיר, לרגל חג השבועות. תלמידי בית הספר והוריהם חילקו לחיילים באופן אישי סלי טנא שהכינו בעצמם בימים האחרונים, מלאים בפירות, ירקות, פירות יבשים ועוגיות, כשלכל סל צירפו גם ברכה אישית.

היוזמה התקיימה במסגרת הפרויקט הבית ספרי "טבעי לי להתנד(י)ב", שמטרתו להוביל את ערך ההתנדבות בקהילה בקרב הילדים. "בעיר הרצליה מתגוררים חיילים בודדים, שבני משפחתם לא בארץ וחיילים משוחררים ללא עורף משפחתי, ביניהם גם חיילים שבני המשפחה לעיתים הפנו להם עורף בשל דעה, נטייה מינית או אמונה. חיילים אלו זקוקים למילה טובה, עידוד, חום ואהבה ובעיקר לתחושת שייכות", כתבו להורים סגנית המנהלת גילה מזרחי והרכזת החברתית של בית הספר ענבר מנצור כשרתמו אותם לקחת חלק ביוזמה.

הפעילות התקיימה בשיתוף עם "האמא של החיילים הבודדים בהרצליה", ענת עמירה, שסיפרה שהחיילים שקיבלו את הסלים "התרגשו בטירוף". אחת החיילות אף כתבה: "חזרתי היום אחרי הצבא לבית מלא בעוגות, פירות ומכתבים יפים. תודה לצוות ולמתנדבים שנתנו את הזמן לבוא לכל אחד מהבתים שלנו וגרמו לנו להרגיש כל כך מיוחדים וחלק ממשפחה ענקית. אפילו בבית שלי בחו"ל לא הרגשתי כל כך מפונקת! הרצליה היא המקום הכי טוב להיות בו חיילת בודדה, ואתם האנשים עם הלבבות הגדולים ביותר שפגשתי. אנחנו אף פעם לא לוקחים את זה כמובן מאליו, תודה מיליון פעם!".

רויטל אשרי, שריכזה את הפרויקט מקרב הורי בית הספר יחד עם הלנה אוחיון, אמרה: "היום זכינו ליהיות חלק ממשפחת החיילים הבודדים בעיר הרצליה. סלי הטנא שהוכנו וקושטו על ידי תלמידי בית הספר הנדיב תוך למידה על ערך הנתינה, ומה המשמעות של להיות חייל בודד, חולקו על ידי ההורים המקסימים שהתנדבו עם נציגי תלמידי הכיתות לומר חג שמח ולהקשיב לסיפור שעומד מאחורי כל חייל וחיילת. ישר כוח לצוות שעמל כל השבוע בדאגה שהפרויקט יצליח למנהלת בית הספר ציפי סוויסה קהל, לסגנית גילה מזרחי ולרכזת החברתית ענבר מנצור. אנחנו עם המבט אל הפרויקט הבא".

לאשרי תאומים, נועם ונדב, שגם הם התרגשו מאוד מהמפגש עם החיילים. "התגובה של החיילים מילאה אותי ברגש וזה גרם לי לרצות לעשות את זה שוב", אמר נועם מכיתה ה'2. נדב, תלמיד כיתה ה'3 אמר: "היה לי כיף להיות שותף בקהילה ולעזור לחיילים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר