צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

מתכוננת ללמידה מרחוק: העירייה תרכוש כ-1,000 מחשבים עבור תלמידים, צוותי הוראה וגננות

מהעירייה נמסר שאגף החינוך, בשיתוף פעולה עם בתי הספר, יערוך מיפוי של התלמידים הזקוקים למחשבים, ידאג לחיבורם לאינטרנט ויבצע הדרכות לשימוש במחשבים

פורסם בתאריך: 11.8.20 18:18

עיריית הרצליה הודיעה שתרכוש כ-1,000 מחשבים עבור תלמידי העיר, צוותי ההוראה והגננות, "כחלק מלקחי הלמידה בגל המגיפה הראשון, אז התברר כי יש תלמידים שאין להם מחשב בבית או שיש מחשב אחד במשפחה עם מספר אחים ואחיות", לשון הודעת העירייה. עבור התלמידים תרכוש העירייה מחשבים נייחים ועבור צוותי ההוראה והגננות מחשבים ניידים.

בהודעת העירייה נמסר כי היא "נערכת לאתגר הלמידה מרחוק עקב משבר הקורונה במערכת החינוך", וכי "המחשבים הם חלק מהכלים הטכנולוגיים המאפשרים לקיים לימודים גם בתנאים בהם לא ניתן להגיע לבית הספר, וכן הם מאפשרים לקיים קשר רציף עם התלמידים, ובינם לבין חבריהם, וכן לשמור על השיח בין ההורים לצוותי החינוך. אגף החינוך בשיתוף פעולה עם בתי הספר יערוך מיפוי של התלמידים הזקוקים למחשבים אלה, ידאג לחיבורם לתשתיות האינטרנט ויבצע הדרכות לשימוש במחשבים. במקביל, הכריזה העירייה על הכשרה של כ-500 מורים והורים שיוכלו להשתלב בלמידה מרחוק".

בתוך כך, תמשיך העירייה בתוכנית "מחשב לכל ילד" שפועלת בעירייה מזה מספר שנים, במהלכן קיבלו עד כה 391 משפחות מחשבים.

ממלאת מקום וסגנית ראש העירייה הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "שנת הלימודים החדשה נפתחת בתקופה מאתגרת. הנהלת העירייה, יחד עם אגף החינוך וצוותי החינוך, פועלת בכל האמצעים על מנת להבטיח את קיום שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר".

ראש העירייה משה פדלון: "רכישת במחשבים היא חלק מהמתווה העירוני רחב ההיקף שלנו לגלות ערבות הדדית ותמיכה במשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, ציין: "עיריית הרצליה קשובה לצרכים של תושבי העיר ופועלת מתוך מחויבות להקצות משאבים רבים על מנת לאפשר קיום שיגרת לימודים, תוך דגש על שוויוניות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר