גן גליל בהרצליה. צילום באדיבות ההורים
גן גליל בהרצליה. צילום באדיבות ההורים

שלוש אמהות מסרבות לשלוח את ילדיהן לגן חובה: "החול מלא בצואה, הצעצועים מתאימים לבני שנתיים"

אחת האמהות טוענת שביקשה מהעירייה לשבץ את בנה בכל גן אחר בהרצליה, אך סורבה. העירייה בתגובה: "הגן מאובזר, מצויד ומטופח. החול יוחלף לדשא סינטטי. מתקני החצר יצבעו מחדש"

פורסם בתאריך: 26.8.20 06:40

הורים בשכונת יד התשעה בהרצליה מתלוננים על מצבו של גן גליל, גן חובה שברחוב זיסו בשכונה. שלוש אמהות לילדים ששובצו לגן בשנת הלימודים הקרובה, הודיעו במכתב לעירייה שהן מסרבות לשלוח את ילדיהן לגן, בטענה שהוא מוזנח, לא מותאם לילדים בגן חובה והלמידה בו לא איכותית.

אחת מהאמהות היא אנג'לה טבקין, שבנה בן הארבע שובץ השנה לגן גליל למרות בקשתה לשבץ אותו לגן חובה גלבוע. "בעירייה אמרו לנו שמדובר בגן מצוין, אבל בפועל המקום לא מתאים לגן של ילדים", אומרת טבקין, "הילדים צריכים להיות שם חצי יום וזה פשוט לא מתאים. החול לא הוחלף כבר שלוש שנים ומלא בצואה של חתולים, בחצר יש מכוניות שמתאימות לילדים בני שנתיים, אפילו בגן טרום חובה היו לנו צעצועים לילדים גדולים יותר. אין שום הגנה מפני הגשם. גם דיברנו עם הורים של ילדים שהיו שם, שסיפרו שהילדים הגיעו לא מוכנים לכיתה א'".

גן גליל בהרצליה. צילום באדיבות ההורים

טבקין מספרת כי ניסתה לשנות את השיבוץ אך התבשרה כי גן גלבוע, שנמצא גם הוא בשכונה, בתפוסה מלאה. "אנחנו שלוש אמהות שמבחינתנו נלך עד הסוף", היא אומרת, "אנחנו אומרים שב-1 בספטמבר לא נשלח את הילדים לגן כזה. הם יישארו בבית ולא יגיעו. אנחנו רוצים לילדים שלנו את מה שמגיע להם. זה סיפור שנמשך כבר שנים. אמהות כל הזמן עברו מהגן הזה והגיע הזמן לטפל בזה. אמרנו לעירייה שאנחנו אפילו מוכנות שהילדים ישובצו לגן אחר בעיר, לא בשכונה, בכל מקום בעיר, רק שיתנו לנו אפשרות לעבור. לצערנו אף אחד לא מוכן לשמוע".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "הגן מאובזר, מצויד ומטופח. על פי חוות דעת מקצועית החצר שהיה בה חול תשופץ והוא יוחלף לדשא סינטטי. מתקני החצר מטופלים וכולם הם יצבעו מחדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר