חלוקת מחשבים לתלמידים בהרצליה. צילום דוברות העירייה
חלוקת מחשבים לתלמידים בהרצליה. צילום דוברות העירייה

"לא משאירים אף תלמיד מאחור": העירייה חילקה מאות מחשבים לתלמידי חטיבות ותיכונים

אנשי הצוות של תיכון דור, בשיתוף פעולה עם מחלקת המתנדבים העירונית, חילקו את המחשבים וגם התקינו אותם בבתי התלמידים

פורסם בתאריך: 24.9.20 14:49

עיריית הרצליה חילקה בימים האחרונים מאות מחשבים נייחים אישיים לתלמידי חטיבות ביניים ותיכונים, שמשפחתם מתקשה לרכוש עבורם מחשב. המחשבים חולקו על רקע משבר הקורונה והצורך בלמידה מרחוק, לפי רשימות שקיבלה העירייה מבתי הספר. אנשי הצוות של תיכון דור, בשיתוף פעולה עם מחלקת המתנדבים העירונית, חילקו את המחשבים וגם התקינו אותם בבתי התלמידים.

"משבר הקורונה חושף את הפערים בחינוך ואף מעצים אותם", מסרה העירייה, "התוצאה היא שלהרבה תלמידים אין הזדמנות ללמוד מרחוק והם נשארים מאחור".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "חלוקת מחשבים לתלמידים, במיוחד בימים אלה של סגר ולמידה מרחוק, היא כלי עזר חשוב כדי לא להשאיר אף אחד מאחור. כולם יחד משתלבים במערך הלמידה המתקדם ונחשפים לטכנולוגיות העדכניות ביותר".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר "העובדה שעיריית הרצליה מספקת לכל התלמידים את האפשרות ללמוד מרחוק היא ביטוי לחשיבות שבה אנו רואים את נושא השוויון ופועלים על מנת להטמיע אותו בחינוך כמו גם בכל מערכות החיים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילנית אהרון

    יש לנו עיר נהדרת ובראשה ראש עיר אהוב מר משה פדלון שמעבר לתפקידו הלא פשוט ומאוד מורכב, הוא נותן תמיד הרגשה של אבא. אתה אף פעם לא מרגיש לבד. תודה לראש העיר היפה שלנו. ותודה למנכ"ל העיריה מר יהודה בן עזרה שלא חוסך בנתינה ובדאגה בלתי נגמרת לתושבים. תודה בשמי ובשם רבים כמוני.

  2. ראש עיר נוכל

    לקחת את כספי הארנונה שלנו וחלק מתנות למקורבים שלו. בושה של ראש עיר. מדוע לא חילקו את המחשבים לבתי הספר וצוות המורים והיועצת היו מחלקים את המחשבים ודואגים שבמידה והתלמיד עוזב את העיר או מסיים את הלימודים המחשב יחזור לבית הספר ! מדוע? כי ראש העיר עושה קמפיין על חשבון הארנונה שלנו. לך כבר! הרסת את הרצליה. אזור התעשיה הפך עיר רפאים, חב״ד השתלט על כל חנויות העיר, הקניון נסגר בשבת, פקקים בכל חור, ליכלוך וזהומה ועוד לא דיברנו על העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר