משה פדלון מדבר אל המפגינים
משה פדלון מדבר אל המפגינים. קרדיט: גיא אלמוג

ההורים והילדים הפגינו, פדלון התחייב: מחיר חוגי בני הרצליה יהיה כמו ב-2019 (וידאו)

מחאת ההורים נשאה פרי. ראש העירייה החליט על כינוס ישיבה מיוחדת בתוך שבועיים בנושא עלויות החוגים והפעילויות של בני הרצליה. יו"ר הנהגת ההורים העירונית "לאחר עבודה של שלושה חודשים אנו שמחים להודיע שהעירייה קיבלה את דעתנו"

פורסם בתאריך: 28.10.20 11:52

ראש עיריית הרצליה משה פדלון התחייב אתמול (שלישי), בישיבת המועצה, כי מחירי החוגים והפעילויות של בני הרצליה לא יהיו גבוהים יותר מהמחירים ב-2019. עוד אמר כי יוקם צוות עבודה בראשותו ובהשתתפותו של חבר המועצה יריב פישר, וכי תוך שבועיים תתקיים ישיבה מיוחדת בנושא עלויות החוגים והפעילויות של בני הרצליה. זאת, בעקבות ההצעה לסדר שהעלה פישר ולאחר שהתקיימה ברחבת העירייה לפני ישיבת המועצה הפגנה של הורים וילדים שמשתתפים במסגרות של בני הרצליה במחאה על עליית המחירים.

במסגרת המחאה קראו עשרות מפגינים, הורים וילדים, להורדת המחירים תוך כדי שהילדים מכדררים בכדורי הסל. פדלון יצא אליהם ואמר להם שבשל המציאות החדשה הוא ידאג להחזיר את המחיר לזה של השנה שעברה. "אנחנו מברכים על ההחלטה", אומרים ההורים, "אנחנו מצטערים שזה לקח כל כך הרבה זמן ונמשיך להיות עם יד על הדופק שאכן זה יתממש. אנחנו מצפים שהעירייה תפעל תמיד בשיתוף ההורים ולא תנחית החלטות מלמעלה".


קיראו עוד:

מסגרות בני הרצליה התייקרו בעשרות אחוזים: "אצטרך לשלם 16 אלף שקל בשנה לשלושה ילדים"


פישר אמר לאחר ישיבת המועצה לצומת השרון: "הנתונים זועקים. משפחה ממוצעת משלמת מעל 12 אלף שקל בשנה לחוגים בעיר. זה מטורף. עיריית הרצליה חייבת לעזור ולסבסד חלק ניכר מהמס הנוסף שאנחנו משלמים בכל חודש. בשנה האחרונה עמותת בני הרצליה נמצאת במשבר הגדול ביותר מאז הקמתה, הארגון נכנס במצב לא טוב לשנה הקשה הזו וממשיך לעשות תקלות קריטיות מול עובדי הארגון, הילדים וההורים. הנהלת עיריית הרצליה חייבת לשם את בני הרצליה בראש סדר העדיפויות ואני נשמח שמועצת העיר הרצליה קבלה את הצעתי ותגיש בתוך שבועיים תוכנית מלאה בנושא כולל נושא סבסוד החוגים".

יריב פישר. צילום סיון אוליקר

יריב פישר. צילום סיון אוליקר

סגן ראש העירייה ויו"ר בני הרצליה עופר לוי אמר לצומת השרון: "אני שמח שראש העיר קיבל את עמדתי, שהמחירים בבני הרצליה לא צריכים לעלות בזמן קורונה שזו בתקופה לא פשוטה והם יחזרו למחירי 2019. אני מקווה שיחד עם ההורים והנהלת העיר נדע לבנות את בני הרצליה שתצעיד את הספורט בעיר קדימה למען ילדי העיר".

עופר לוי

יו"ר הנהגת ההורים העירונית זיו עומר אמר לצומת השרון: "לאחר עבודה של שלושה חודשים אנו שמחים להודיע שעיריית הרצליה קיבלה את דעתנו, ומחירי החוגים בכלל ענפי הספורט יישארו לעת עתה ללא שינוי. בפגישה אשר הסתיימה זה עתה התקבלו הבשורות הבאות: חזרה למחירי 2019 בכל הענפים (למעט ילדי חוץ אשר לא יסובסדו על ידי העירייה), המשך התייעלות וחסכון באגודת בני הרצליה, עובדים לבנות מתווה חדש להפעלת בני הרצליה והמשך הקמת נציגות הורים בכל ענף.

"זהו אינו סוף פסוק ואנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית תוך שיתוף פעולה, שמהותה סיוע לאגודה מחד ושיפור המענה להורים מאידך. על הפרק נושאים רבים לבחינה מדוקדקת וביניהם: הכנסת תחרות בחוגי הספורט החובבני והתחרותי בעיר, ‏מגוון רחב יותר של מענים בתחומי ספורט נוספים, ‏עידוד הספורט והחינוך לספורט, ‏בחינת מחירי חוגים בערים שכנות ובאגודות פרטיות, כמות אופטימלית של מתאמנים בקבוצה, כזו הנותנת הן מענה לפן המקצועי והחינוכי, והן מאפשרת קיום חוגים בעלות השווה לכל נפש, ‏הבנה שמאמני בני הרצליה הם הנכס החשוב ביותר של האגודה, המהווים אוטוריטה חינוכית לילדינו, ולכן בחינת תנאי העסקתם ומערך של שיפור תנאים ותגמול מאמנים ו‏הפחתת עלות השימוש במתקנים עירוניים למינימום הכרחי. אין סיבה שתלמידי בית ספר ישלמו עבור השימוש באולם בית הספר.

"תודה למנכ"ל העירייה, מר יהודה בן עזרא על ליווי, הקשבה, חתירה לעבודה בשקיפות מלאה, הבנה ואמון לאורך הדרך. תודה לראש העירייה, מר משה פדלון, על הראייה החברתית וההחלטה, גם אם קשה בעיקר בתקופה זו. תודה לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אשר הספורט הוא נר לרגליו ופועל לעידוד הספורט בעיר. תודה מיוחדת לחברי וועדת הספורט של הנהגת ההורים העירונית אשר עבדו וטרחו, הביאו מידע רב, שוחחו עם מאות הורים ופעלו במשך חודשים לטובת העניין בתבונה וביצירתיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר