קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

"לא נמתין לפעימה השלישית" | תלמידי ז'-י' חוזרים לבתי הספר

תלמידי כיתות אלו בהרצליה חוזרים ממחר לבתי הספר, לפחות לפעמיים בשבוע ובקפסולות, זאת בהתאם למתווה פורום ה-15 ולהחלטת העירייה

פורסם בתאריך: 23.2.21 18:02

בהתאם להחלטת פורום ה-15 והודעת עיריית הרצליה, תלמידי כיתות ז'-י' בהרצליה יחזרו מחר לבתי הספר, זאת בהתאם להודעת פורום ה-15 ולהחלטת העירייה. בכך יצטרפו תלמידים אלו לתלמידי א'-ו' וי"א-י"ב שכבר לומדים. בתי הספר בהרצליה יפעלו על פי מערך שעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומגבלות "התו הסגול". התלמידים קיבלו הזמנה מראש, על פי שכבות הגיל ולוח זמנים. בעירייה מציינים שההגעה תהיה מדורגת כדי לשמור על בריאותם של התלמידים וצוותי החינוך והחזרה היא על פי המתווה של הפורום. תלמידי ז'-י' יגיעו לפחות פעמיים בשבוע לבתי הספר ובקפסולות, חלק מהלמידה תמשיך להיות מרחוק. כמו כן הלמידה תהיה משולבת בכיתות ובמרחבים הפתוחים. מאחר ומדובר בפורים, התלמידים יגיעו מחופשים והצוותים יקבלו אותם במרחבים הפתוחים.

קיראו גם:

פדלון הודיע: תלמידי ז'-י' יחזרו ללימודים כבר ברביעי הקרוב

ראש העירייה משה פדלון אמר: "תלמידי הרצליה חוזרים ללמידה כבר השבוע ואנו לא נמתין לפעימה השלישית, על פי מתווה הממשלה וזאת בשל הנזק המצטבר הנגרם לתלמידים, גם ברמה החינוכית אבל בעיקר ברמה הנפשית והחברתית. הילדים אינם הפקר ולא ייתכן שהממשלה שפותחת את מרכזי הקניות, הקניונים והמסחר למאות בני אדם, לא תאפשר כניסת תלמידים אל כתלי בית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר