אלעד צדיקוב, צילום פרטי

"מכתב מסית ומפלג" | צדיקוב יוצא נגד הצבת מאבטחים ערבים בבתי ספר

חבר המועצה פנה במכתב אל ראש העירייה, משה פדלון ואומר: "לא לוקחים הימור". הנהגת ההורים: "צדיקוב עוסק שוב בדמגוגיה שתביא לו כותרות"

פורסם בתאריך: 24.1.22 07:45

חבר מועצת העיר הרצליה מטעם סיעת גשר (דגל התורה), אלעד צדיקוב, פנה לאחרונה לראש העירייה משה פדלון במכתב, בו הוא יוצא נגד הצבת מאבטחים ערבים בבתי ספר. פנייתו עוררה תגובות זועמות. כך כותב צדיקוב לפדלון: "הובא לפניי, כי במספר בתי ספר בהרצליה הוחל לאחרונה להציב מאבטחים ערבים חמושים כשומרי מוסדות החינוך בעיר כגון תיכון היובל, חט"ב יד גיורא ועוד. רק לפני כחצי שנה, במבצע 'שומר חומות', נוכחנו לשבריריות הקשר והאמון עם הציבור הערבי בישראל – שעה שפרעות ביהודים התחוללו בערים מעורבות, וכן בנגב ובגליל. מודיעין משטרת ישראל מצביע על מגמה ריאלית של התחדשות המהומות בעוד כחודשיים וחצי, במהלך חודש הרמדאן שמתחיל השנה בתאריך 4.2.21 … זוהי קלות דעת והימור על חיי אדם … דבריי אלו ייתקלו במקטרגים שיצביעו על דבריי כגזענות, אולם לא כך היא. בחיי אדם אין משחק ואין הזדמנות שנייה. חובתנו להפעיל תנאי סף מינימאלי של שירות צבאי למאבטחי מוסדות החינוך בעיר".

לדברי צדיקוב, מנכ״ל העירייה אהוד לזר, ציין בפניו בתגובה למכתב, כי השומרים הערבים אינם חמושים, אך תשובתו לא הניחה את דעתו של חבר המועצה: "זה לא נכון, בדקנו את הנושא", אומר צדיקוב. "בתיכון ראשונים יש גם מאבטחים ממזרח ירושלים. על פי חוק מאבטחים צריכים להיות חמושים. יש עובדים ערבים, חלקם חמושים ב-100%, ויותר מזה. גם אם יש מאבטח ממזרח ירושלים שאינו חמוש, ראינו בהרבה פרעות, שהוא לא חייב להיות חמוש, כדי להיות חס ושלום מקור מאיים".

קיראו גם:

צדיקוב פרסם סרטון תמיכה במנהל מרעננה שתועד מיידה אבנים ועורר סערה | צפו

יו"ר מרצ וסגן ראש העירייה, עופר לוי, מסר: "הבחינה של התאמת העובדות והעובדים למקצוע שלהם.ן צריכה להיות על בסיס קריטריונים של מקצועיות וביצועים. כל אזרח ואזרחית רשאים להיות מועסקים במדינת ישראל בכל תחומי החיים ובכל מקצוע ללא הבדל גזע מין או דת. אני סומך ובטוח שגורמי המקצוע בעירייה יודעים לקבל את הטובים והמתאימים ביותר. חבר המועצה צדיקוב שולח מכתב מסית ומפלג על מנת לקבל נקודות פוליטיות ותשומת לב תקשורתית".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, זיו עומר: "לצערי, חבר המועצה צדיקוב עוסק שוב בדמגוגיה שתביא לו כותרות. הרבה מה להגיב אין, מכיוון שגם צדיקוב יודע וכותב בפנייתו שיראו בה גזענות. מה נלמד את הילדים? שזה בסדר שיהיו בבתי הספר מנקים ערבים, אך מאבטחים או מורים ערבים אין מקומם איתנו? אני מציע לצדיקוב, במקום לכתוב מכתב לראש העירייה, להגיע אליו לפגישה. אז, בכניסה ללשכה, יקבל אותו בסבר פנים יפות המאבטח של ראש העירייה, ערבי ישראלי (ואדם נפלא). מוטב שנקבל אנשים לפי מעשיהם ולא לפי מוצאם".

 

 

אלעד צדיקוב אמר בתגובה: "סוף מעשה במחשבה תחילה. רק לאחרונה ראינו כיצד מאבטחי חניונים בירושלים, שאושרו ע"י אגף הביטחון בעירייה, הואשמו כי עסקו במקביל בפעילות טרור. לא לוקחים הימור בחיי אדם. אבטחת מוסדות החינוך בעיר חייבת להיות מופקדת בידיים הנאמנות ביותר שישנן. בצר לי, אך צפוי היה מראש, כי נציגי השמאל במועצת העיר, יהיו נאמנים לתרבות הפוליטיקלי קורקט ולא לגופם של דברים, תשתית מסוכנת לשלום ילדינו. באשר לדברי יו"ר הנהגת ההורים, זיו עומר, ממובילי קידום החגים הנוצרים בעיר – הוא האחרון שאני סומך על שיקול דעתו – ביחס לטובת ילדי ישראל".

מעיריית הרצליה נמסר: "ביטחון התלמידים והצוותים במוסדות החינוך עומד לנגד עינינו, וכל המאבטחים החמושים המוצבים במוסדות אלו עוברים בדיקות קפדניות ע"י קב"טי מוס"ח (מוסדות חינוך) ומצוידים כולם באישור משטרה לנשיאת נשק, לאחר שעברו את כל התבחינים הנדרשים בהתאם לנהלים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עינת לביא

    צדיקוב אינו מסית ומפלג, צדיקוב דואג לנסות ולהאט את המגמה של העברת השלטוןבמדינת ישראל, לערביי ישראל.
    כך או כך, השליטה במדינה נמצאת בידי ערביי ישראל, אם הם לא יוצאים לעבודה … המדינה תקועה ..
    אז עכשיו, השלב הבא במגמה הוא להעביר עוד אחריות ועוד מעט יעבירו גם את משרד החינוך לערביי ישראל.
    תהנו מעוד כמה שנים של מדינה "כאילו שלנו" .. בקרוב זה כבר לא יהיה.

  2. שבי

    מוזר שמציבים מאבטחים בעיקר נגד הטרור הערבי ומציבים שומרים שבמישור הלאומי לאומני הם מזוהים עם מטרותהטרור הערבי גם אם לא כולם מחבלים אבל יש פוטנציאל לשיתוף פכולה כמו העברת מידע על נקודות תורפה. ומה שמקומים ומרתיח שיהודי נדרש היות אחרי צבא ומעבר קורס

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר