אסף גורדון מנהל תיכון חדש ומאיה בר יוסף מנהל בית ספר קרן אור
אסף גורדון מנהל תיכון חדש ומאיה בר יוסף מנהל בית ספר קרן אור

בית הספר הצומח ותיכון חדש: מנהלת ומנהל חדשים מצטרפים למערכת החינוך בהרצליה

אחרי שדיווחנו על חמישה מנהלים חדשים, צומת השרון מביא את את שמותיהם של מי שינהל את תיכון חדש ושל מנהלת ביה"ס הצומח החדש לחינוך מיוחד. אז מאיפה הם מגיעים להרצליה?

פורסם בתאריך: 29.8.22 08:33

מנהלים חדשים. לקראת שנת הלימודים הקרובה מונו שני מנהלים חדשים לבתי הספר בהרצליה: אסף גורדון מונה למנהל תיכון חדש ומאיה בר יוסף מונתה למנהלת בית-ספר "קרן אור" (שם זמני), בית הספר החדש (צומח) בחינוך המיוחד. השניים מצטרפים למינויים של חמישה מנהלים חדשים נוספים בבתי הספר בעיר מוקדם יותר הקיץ.

אסף גורדון, מנהל תיכון חדש, צילום דוברות העירייה

אסף גורדון, מנהל תיכון חדש, צילום דוברות העירייה

גורדון בן ה-51, נשוי ואב לשלוש בנות, מתגורר בנס ציונה. הוא בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל מאוניברסיטת בר אילן, תעודת הוראה מבית ברל ותואר שני במדעי הרוח ממכללת קריית אונו. גורדון אמר לאחר מינויו: "אני ישראלי גאה. אדם שורשי. בעל חיבור נשמתי לארץ, לשפה העברית, ולצה״ל. קצין ומפקד כבר יותר מ-30 שנה (סא"ל במיל'). לפני שבע שנים פרשתי מצה"ל ומאז שימשתי כמחנך וכרכז שכבה בביה"ס אורט חולון. אני רואה את החינוך כשליחות גדולה. הרצון שלי הוא לחנך את דור העתיד לאהבה לארץ, לאהבת הזולת, לשירות משמעותי בצה"ל ולאזרחות טובה. אני דוגל במיצוי לצד מצוינות".

מאיה בר יוסף, מנהלת בית ספר "קרן אור" (שם זמני) - בית הספר החדש (צומח) בחינוך המיוחד צילום דוברות העירייה

מאיה בר יוסף, מנהלת בית ספר "קרן אור" (שם זמני) – בית הספר החדש (צומח) בחינוך המיוחד צילום דוברות העירייה

מאיה בר יוסף מונתה למנהלת בית הספר "קרן אור" (שם זמני) – בית הספר החדש והצומח בחינוך המיוחד, הממוקם בפארק הרצליה. בר יוסף (45) נשואה ואם לשלושה ילדים ומתגוררת בכפר סבא הירוקה. היא בעלת תוארB.A בחינוך רגיל, תעודת בוגרת מסלול הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד, ותואר M.A בחינוך לגיל הרך. מזה 19 שנה ממלאת מאיה שורה ארוכה של תפקידים במערכת החינוך המיוחד, בהם הדרכה, ניהול תיקים, שותפה בצוות הניהולי, מחנכת, רכזת שכבה ושותפה במערך הפדגוגי לימודי. בשנים האחרונות עבדה וריכזה כיתות בבית הספר אופק בעיר הרצליה. המנהלת החדשה מתמחה בעבודה עם תלמידים על הרצף האוטיסטי, בקיאה בדרכי העבודה בתחום ופועלת לקידום תהליכים משמעותיים לרווחתם וקידומם של תלמידיה במסגרת עבודתה. היא  מאמינה ש"כל תלמיד בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות. על אנשי החינוך להאמין, לאפשר ולסייע במציאת הדרך המיטבית לו, את דרך התקשורת הייחודית עבורו ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי".

 

עם מינויה, ציינה בר יוסף: "בכל שנותיי במערכת החינוך עשיתי כל שביכולתי, לראות בכל תלמיד ותלמידה את היכולות והחוזקות הייחודיים להם, לחזק ולהעצים אותם, ומאידך – לקבל את הקשיים, ולהתמודד איתם בשיתוף פעולה מלא של הצוות החינוכי וכמובן ההורים, שהם חלק בלתי נפרד מהתהליכים, הנעשים בבית הספר".

המינויים הטריים מצטרפים, כאמור, למינויים של חמישה מנהלים חדשים לבתי הספר בעיר: שירי כהן מונתה למנהלת בית הספר החדש נעמי שמר; עמית יצחאיק מונה למנהל חט"ב זאב; סימונה שוורץ מונתה למנהלת בית ספר לב טוב; רעות ברתנא מונתה למנהלת חט"ב הנדסאים; אורטל פלח גלעדי מונתה למנהלת מרכז שחפים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך את מנהלי בתי הספר החדשים, ואמר: "אני סמוך ובטוח שהמנהלים החדשים הם הבחירה הראויה ביותר, וכי הם יובילו את בתי הספר להישגים גבוהים ומרשימים, אשר יטיבו עם ילדות וילדי העיר. אני מאחל לכולם הצלחה גדולה. הצלחתם הצלחתנו."

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ומחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "אני מברכת את המנהלים החדשים על הצטרפותם למערכת החינוך העירונית. מדובר באנשי חינוך איכותיים, מקצועיים ומחויבים, אשר ינהיגו את בתי הספר שלנו למען ילדי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר