גן סנונית בהרצליה, צילום פרטי
גן סנונית בהרצליה, צילום פרטי

הורי הגן הופתעו: העירייה הודיעה שהילדים יעברו בעוד שבועיים למבנה אחר

להורים טענות כלפי העירייה: "הורים רבים שעבורם הקרבה לגן היא קריטית הולכים לסבול במקרה הטוב עד אמצע הקייטנה. מדובר בחוסר שקיפות וחוסר מקצועיות משווע"

פורסם בתאריך: 9.5.23 08:33

הורים לילדים בגן העירוני סנונית זועמים על הודעת העירייה על כך שילדיהם יועברו לגן אחר בשבוע הבא בשל עבודות שיבוצעו בגן לתקופה של כחודש וחצי. ביום חמישי האחרון קיבלו הורי הגן, הנמצא בפינת הרחובות בר אילן ושמאי, הודעה כי הגן יפונה מילדים תוך שבועיים וילדיו יעברו למבנה גן אחר הנמצא בפינת הרחובות פינסקר ומנדלבליט.

להורים נאמר כי המעבר יהיה לתקופה של כחודש וחצי, עד תחילת קייטנת הקיץ ואז יחזרו הילדים למבנה גן סנונית. הם מתרעמים על ההודעה שהגיעה באיחור לטענתם ועל כך שמדובר בגן שלפחות עבור חלק מההורים הוא מרוחק מגן סנונית ומקשה עליהם את הלוגיסטיקה היומית.

הילה סטלר, אמא לילד בגן, אמרה ל"צומת השרון": "לדברי העירייה הסיבה למעבר היא צורך בביצוע שיפוצים בגן. לא עקב מצב המסכן את בטיחות המבנה, אלא החלפה של ריצוף ושל המתקנים בחצר. עוד נאמר לנו כי השיפוצים לא יכולים להידחות לחופשת הקיץ עקב אי זמינות של ספקים ושהדבר הכרחי לטובת כלל הילדים שיזכו למבנה חדיש יותר. גם הגננת קיבלה את החדשות בהפתעה ולא עודכנה בתוכניות למרות שהן היו ידועות עוד מתחילת שנת הלימודים וכמובן שהדבר לא צוין במועד הרישום לגן. לדברי העירייה אנחנו ההורים עודכנו רק שבועיים לפני המעבר כי רק באותו תאריך ניתן אישור בטחוני למעבר למבנה המיועד החדש, אבל לדעתנו זה תירוץ כי יכלו לספר שמתוכנן מעבר ושהמיקום המדויק אליו עוברים יימסר בהמשך אבל בחרו שלא לעשות זאת כדי למנוע מאיתנו את הזמן הדרוש להתנגד למעבר".

 

 

סטלר מציינת כי מבחינתם, כמו להורים אחרים, המעבר גורם לקושי רב מכיוון שהגן אליו יעברו הילדים הוא רחוק בהרבה ממקום מגוריהם לעומת גן סנונית. סטלר: "ניסיתי לשאול את העירייה לגבי ארגון הסעות והתשובה שנעניתי היא שמאחר והמבנה החדש באזור הרישום שלנו העירייה אינה מחויבת לספק הסעות. ניסיתי לדבר עם שכנים וחברים לגבי הסעות משותפות אבל לכל הילדים שבאזור שלנו יש אחים וברכבים אין מקום להכנסה של בוסטר נוסף. אני מרגישה מאוד מתוסכלת מהמצב, קשה לי להבין איך העירייה יכולה להכריז על כזה שינוי שבועיים מראש מבלי לספק את העזרה הדרושה למשפחות שמבחינה לוגיסטית יתקשו מאוד להתמודד עם התנאים החדשים".

הורה אחר הוסיף: "הורים רבים שעבורם הקרבה לגן היא קריטית הולכים לסבול במקרה הטוב עד אמצע הקייטנה. אצל חלקם, מי שמביא ולוקח מהגן הם סבים וסבתות מבוגרות המתניידות ברגל. אחרים עובדים בשעות קשות. מדובר בחוסר שקיפות וחוסר מקצועיות משווע. לא נגיד תודה על שיפוץ שנעשה בכזו דרך ובהתראה קצרה מאוד, שסביר שנעשתה כך כדי שלא נספיק לשנות את המצב או לבטל את הקייטנה ביולי בהחזר כספי מלא. זה לא תורם לאמון שלנו ברשות".

תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר