משה ועקנין (מימין) וח"כ חיים ביטון. צילום פרטי
משה ועקנין (מימין) וח"כ חיים ביטון. צילום פרטי

פורום חינוך תורני חדש הוקם בהרצליה: "לא תמיד מודעים לצרכים שלנו"

הפורום החדש הוקם ביוזמת המשנה לראש העירייה, משה ועקנין מש"ס, שישמש גם כיו"ר הפורום, ויכלול נציגי הורים החל מגיל גן ועד ישיבות

פורסם בתאריך: 12.5.23 11:17

פורום חינוך חדש: לאחרונה הוקם בהרצליה פורום חינוך תורני ביוזמתו של חבר המועצה משה ועקנין מסיעת ש"ס, שישמש גם כיו"ר הפורום. הפורום יכלול נציגי הורים מכל מוסדות החינוך הדתיים והתורניים בהרצליה, החל מגיל גן ועד ישיבות ומטרתו תהיה לרכז את כל הצרכים של הציבור התורני.

ועקנין, המשמש גם כמשנה לראש העירייה, הסביר השבוע מדוע יש צורך בהקמת הפורום: "המטרה בהקמת הפורום היא לדאוג לתקציבים עירוניים וממשלתיים לרווחת חינוך ילדינו. בפורום התורני נעלה את כל הנושאים על שולחן הדיונים. צריך להבין שהעירייה לא תמיד מודעת לכל הצרכים של המגזר התורני ולסוגי המגזרים בתוך הציבור התורני, כך שמטרת הפורום לרכז ולהציף את הבעיות והקשיים הקיימים במגזר התורני ולתת שרות ומענה טוב יותר לתושבים. אנו פונים לכל ועדי ההורים ולהורים שמוכנים להשקיע בעתיד ילדינו להצטרף לפורום, להביע את דעתם ועמדתם. בשיתוף פעולה יחד נדאג למלא את החסר ולתקן את הקיים".

ועקנין מוסיף: ״במשך השנה האחרונה קיבלתי עשרות פניות של תושבי העיר לטיפול בבעיות בחינוך התורני. מטיפול במצבם הפיזי של מבנה הציבור, במיוחד בגני הילדים, דרך החזרי נסיעות לתלמידי חוץ שאין להם פתרון למידה עירוני, הקמת תנועת נוער תורנית, לימוד טעמי מקרא לילדים, בריכת שחיה לימודית נפרדת מכיוון שקשה היום להשיג שעות פנאי בבריכה בהרצליה, מתנ״ס תורני שירכז חוגי ההעשרה לילדים, טיפול בנוער נושר מהישיבות שהולך לאיבוד בין הכיסאות. הפורום זוכה לתמיכה של הורים רבים וועדי הורים".

 

לדבריו, הפורום יטפל בבעיות שונות: טיפול בהחזרי נסיעות, שיפוץ מבני הציבור (חובה), הגדלת חוגי ההעשרה, הקמת מתנ״ס תורני, בריכת שחיה ולימודי שחיה לציבור התורני, לימוד אבות ובנים, בת/ בר מצווה קהילתית, לימודי טעמי המקרא, תוכנית פנאי תורנית, הכוונה וסיוע להתקבל למוסדות לימוד תורניים, טיפול בנוער נושר ועוד.

כמו כן, הפורום זוכה לתמיכתו של ח"כ חיים ביטון, שר תורני במשרד החינוך, שאמר השבוע: "שמחתי לשמוע על הקמת פורום חינוך תורני בהרצליה שירכז וידאג לכל צורכי מוסדות החינוך התורניים בעיר. דלתי פתוחה בפניהם לכל פניה וסיוע כולל תקציבים לשדרוג מבני ציבור והקמת יוזמות חדשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר