תמי לוי. צילום פרטי
תמי לוי. צילום פרטי

תשקיעו בחינוך של הילדים שלנו. אל תשחקו עם העתיד שלהם! טור מיוחד של תמי לוי, אמא של אלה

תמי לוי, אמא לתלמידה שמסיימת כיתה י' בתיכון הראשונים בהרצליה, בטור אישי נוקב: "אני רוצה שאלה, הבת שלי, תקבל תעודה ב- 20 ביוני. איפה הממשלה שלנו בסיפור הזה? הרי כסף יש כשרוצים"

פורסם בתאריך: 15.6.23 14:37

היא בכיתה י' בתיכון ראשונים בהרצליה וכבר 4 חודשים שהיא עושה מבחנים – 14 אם לדייק, ב- 5 יחידות מתמטיקה, 5 יחידות אנגלית, לשון, היסטוריה ובמגמות שלה ביולוגיה וכלכלה – בלי לקבל ציונים. והשנה היא גם לא תקבל תעודה.

בכל ארבעת החודשים האחרונים היא התכוננה למבחנים כרגיל, אפילו שהיא ידעה שלא תקבל ציון. היא בדרך כלל יושבת בפינת האוכל ליד הסלון ולומדת, מעתיקה נוסחאות בחשבון שוב ושוב, היא מבקשת ממני לעזור לה לשנן מילים באנגלית וגם מרכיבה משפטים מראש כדי שתהיה מוכנה אם יפתיעו אותה עם איזה unseen.
נחמץ לי הלב, כי היא לומדת ולומדת ואין לה מושג מה קורה ואם היא מצליחה במבחנים או לא.

ב- 20 ביוני, שאמור להיות יום חגיגי של קבלת תעודות, היא תלך לבית הספר ונאדה, כלום. שנה שלמה בתיכון חדש, והשנה עומדת להסתיים בלי ציונים ובלי תעודות. ובמקום שאעבור איתה על התעודה ואתגאה בהישגים שלה ואוכל לחדד כמה חשוב להשקיע – "כי הנה את רואה: שכמשקיעים מצליחים" – הזכות הזאת גם נלקחה ממני ומכל ההורים בארץ שהילדים שלהם בכיתות י'.

 

 

 

 

ואני שואלת: איך מדינה שמתגאה בתואר START UP NATION, מדינה שהצמיחה את יחידות המודיעין הטובות בעולם, איך קורה שלא מצליחים לנהל מו"מ על מנת שהילדים שלנו יקבלו את המגיע להם? חתמנו על הסכמי שלום עם מדינות ערב, אז פה אנחנו נכשלים? איפה הממשלה שלנו בסיפור הזה? איך לא מצליחים לגשר על הפער עם ארגון המורים?

כי זה לא שאין כסף. כן מצאו 285 מיליון שקלים לתת לאבי מעוז להקמת "המשרד לזהות יהודית" ועוד 70 מיליון ל"משרד מורשת" בראשות ח"כ עמיחי אליהו, והמשרד החדש "ירושלים ומסורת יהודית" בראשות מאיר פרוש צפוי לקבל 250 מיליון ש"ח בשנתיים הקרובות.

אז אולי אפשר לתעל את הכספים האלו כדי לקדם את המו"מ עם ארגון המורים על מנת שהילדים שלנו יקבלו את הציונים והתעודות שמגיעים להם? די לאוזלת היד הנוראית של הממשלה ולהתעמרות בילדים, תמצאו כבר פתרון. תשקיעו בחינוך של הילדים שלנו. אל תשחקו עם העתיד שלהם!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר