ד"ר אורית לשם זוכוביציקי, מנהלת תיכון חדש הרצליה, צילום דוברות העירייה
ד"ר אורית לשם זוכוביציקי, מנהלת תיכון חדש הרצליה, צילום דוברות העירייה

מפיתוח תרופות לסרטן ומהאקדמיה לתיכון בהרצליה: הכירו את המנהלת החדשה

ד"ר אורית לשם זוכוביצקי נבחרה למנהלת החדשה של תיכון חדש בהרצליה. היא בעלת תואר ראשון במדעי בעלי חיים, תואר שני בגנטיקה של האדם ותואר שלישי בחקר הסרטן באוניברסיטה העברית בירושלים

פורסם בתאריך: 2.7.23 09:10

ד"ר אורית לשם זוכוביצקי מונתה למנהלת תיכון חדש בהרצליה, החל משנת הלימודים הבאה. אורית, נשואה, אמא ל-3 ילדים, היא בעלת תואר ראשון במדעי בעלי חיים, תואר שני בגנטיקה של האדם ותואר שלישי בחקר הסרטן באוניברסיטה העברית בירושלים. בצבא שירתה כמדריכת שריון והתנדבה בעמותת עלם, ולאחר מכן עבדה, בין היתר, בסטארטאפ בתחום הביוטק, בניסויים קליניים בפיתוח תרופות למחלת הסרטן.

אורית מספרת כי היא מאמינה בטוב שנמצא בכל אדם והיא תמיד חלמה להגיע לעולם ההוראה מתוך רצון לתרום ולקבל חזרה. לפני כעשור עשתה תעודת הוראה בביולוגיה באוניברסיטת תל אביב ובשנתיים האחרונות הייתה מרצה באוניברסיטה בתעודת ההוראה במדעים. בעשור האחרון לימדה בבית הספר ליידי דייויס תל אביב, ושמשה כרכזת ביולוגיה, מחנכת, רכזת שכבה וחדשנות בהשכלה כללית, בתחום המדעים. בשנה האחרונה התקבלה וצלחה את קורס המנהלים באבני ראשה.

 

 

ד"ר לשם זוכוביצקי אמרה: "אני חושבת שצריך לתת כבוד והערכה רבה למי שבחר לקחת חלק במערכת החינוך וללמד את ילדינו. דור חדש ונפלא גדל בטכנולוגיה מתפתחת ואנחנו במערכת החינוך חשים צורך לקחת חלק בהתפתחות ולהיות רלוונטיים כמה שיותר. לכל תקופה ועת יש את האתגרים שלה וכרגע נראה כי זה האתגר שלנו, הטכנולוגיה המתחדשת. הרצון שלי הוא כי כל באי בית הספר יכנסו בחיוך ויצאו בחיוך."

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך את אורית, ואמר: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים לקידום תחום החינוך בעיר, ואני גאה לומר שבני ובנות הנוער של הרצליה מוצבים במדדים הגבוהים ביותר של מערכת החינוך מדי שנה. אני סמוך ובטוח שאורית תוביל את תיכון חדש להישגים גבוהים, שיטיבו עם התלמידות והתלמידים."

סמנכ"ל אגף החינוך והערכים, ד"ר יעקב נחום: "אני מאחל לאורית דרך צלחה בהובלת בית הספר בתחומים פדגוגיים, ערכיים וחברתיים. מנהל החינוך והערכים ימשיך להצעיד ולהכין את המערך החינוכי בעיר לקראת אתגרי העתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר