הדמיית בית ספר הנדיב, גיורא גור אדריכלים, באדיבות דוברות העירייה
הדמיית בית ספר הנדיב, גיורא גור אדריכלים, באדיבות דוברות העירייה

בית ספר הנדיב ייהרס בקרוב, ייבנה מתחם חינוך חדש

מתחם החינוך החדש יכלול את בית ספר הנדיב החדש, אולם ספורט, מבנה דו קומתי של מעון יום וגני ילדים, ושני מגרשי ספורט מקורים. הלו"ז בפנים

פורסם בתאריך: 12.7.23 08:24

מחדשים את בית ספר הנדיב: יוצאת לדרך בניית מתחם חינוך חדיש ומודרני במקום המבנה הישן – בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים.

לאחר 50 שנים שבהן אלפי ילדות וילדים למדו וחונכו בבית ספר הנדיב המיתולוגי, מתחילה עיריית הרצליה בימים אלו באמצעות החברה לפיתוח, את עבודות הריסת מבנה בית הספר לטובת בנייה של מתחם חדש ומודרני שיכלול את בית ספר הנדיב, אולם ספורט, מבנה דו קומתי של מעון יום וגני ילדים, ושני מגרשי ספורט מקורים.

בית הספר, בן 4 קומות, יכלול 24 כיתות, חללי למידה משותפים, חדר תקשורת, ספרייה חדשנית, חלל רב תכליתי גדול וגגות מקורים וירוקים לטובת התלמידים. חצר בית הספר תוקם סביב שני עצי פיקוס עתיקים וגדולים, ותכלול מתקני משחק ושטחי פעילות מגוונים, לרבות כיתת חוץ מקורה מתחת למבנה בית הספר.

אולם הספורט יכלול מתקנים ואביזרים לכלל סוגי הפעילויות, לרבות כדורסל, קטרגל, כדורעף והתעמלות. בנוסף, האולם ישמש לאירועים בית ספריים וקהילתיים. על גג אולם הספורט יוצבו פאנלים סולאריים, ויחד עם מערכות הבקרה והחיסכון בכל המבנים, יקדמו את המתחם לאיפוס אנרגיה.

 

 

כחלק מהתחדשות המתחם, תבוצע הרחבה של רחוב בצלאל, שתכלול הוספת שביל אופניים לכל אורכו ושיפוץ המדרכות והחניות. כל זאת תוך שימור מחמיר של רוב העצים הקיימים.

בית הספר עתיד להיפתח מחדש ב-1 בספטמבר 2025. בזמן זה, הילדים ילמדו בקריית החינוך ע"ש שמעון פרס בגליל ים,  תיפתח בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "הרצליה ממשיכה כל העת בתנופת בנייה וחידוש עירוני על מנת לתת מענה אופטימלי לגידול האוכלוסייה הצעירה בעיר. בשנים האחרונות בתי הספר וגני הילדים בעיר עוברים שדרוג מאסיבי בהשקעה עצומה, על מנת להתאים אותם למציאות המשתנה, לחדשנות, לטכנולוגיה, לשמירה על הקיימות ולמודרניזציה. החינוך הוא ערך עליון עבורנו ואנו נמשיך לספק לתלמידות ולתלמידים את התנאים הטובים ביותר להצליח ולהוביל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר