הדמיית חטיבת ביניים למדעים, ספורט ואומנויות, פישר אלחנני אדריכלים
הדמיית חטיבת ביניים למדעים, ספורט ואומנויות, פישר אלחנני אדריכלים

חטיבת ביניים חדשה בהרצליה: חטיבה למדעים, ספורט ואומנויות

עם מגרש ספורט משוכלל: החטיבה החדשה תיבנה בהרצליה הירוקה ותיפתח בספטמבר 2025. עד אז ילמדו תלמידי החטיבה החדשה בחטיבת הביניים שבקריית החינוך "שמעון פרס" בגליל ים

פורסם בתאריך: 24.7.23 08:31

חטיבת ביניים חדשה תחל לפעול בשנת הלימודים הקרובה בהרצליה, חטיבה למדעים ספורט ואומניות ברוח each. מבנה החטיבה החדשה ייבנה בהרצליה הירוקה בין הרחובות אלקלעי ורש"י, וייפתח בעוד קצת יותר משנה, בספטמבר 2025. עד אז ילמדו תלמידי החטיבה החדשה בחטיבת הביניים שבקריית החינוך "שמעון פרס" בגליל ים.

חטיבת הביניים החדשה תיבנה עם מגרש ספורט משוכלל וחניון גדול. המבנה יהיה בן 4 קומות, יכיל 24 כיתות שישמשו 3 שכבות לימוד. קומת הכניסה במפלס הרחוב תכלול פונקציות ציבוריות שישרתו גם את הקהילה, ביניהן חלל כניסה עם אודיטוריום, ספרייה המשקיפה לחצר, אולם רב תכליתי וקפיטריה.

בית הספר יעוצב על פי תפיסה פדגוגית חדשנית שבאה לידי ביטוי במרחבי למידה גמישים, בשקיפות בחללי בית הספר ובמגוון מרחבים מחוץ לכיתות. תכנון ועיצוב המבנה נעשה בדגש על קשר בין הפנים לחוץ, עם שימוש בחומרים טבעיים וחדשניים. החיפוי של כל שטחי החזיתות יהיה בלוחות HPL בשילוב של ויטרינות גדולות להכנסת אור טבעי למבנה, הצללות ומערכות סולריים על הגג. בית הספר ייבנה על פי תקן בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים. היקף ההשקעה נאמד בכ-100 מיליון שקלים.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "פתיחה של בית ספר חדש היא בשורה של ממש בכל רשות עירונית. העירייה מברכת את תלמידי חטיבת הביניים החדשה, מאחלת להם הצלחה גדולה ומבטיחה לספק להם את המורים ואנשי החינוך הטובים, המקצועיים והמסורים, בסטנדרט שאנו מורגלים אליו בהרצליה".

בית הספר תוכנן על ידי משרד "פישר אלחנני אדריכלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר